• Ik heb weer contact met een jongen die bij mij op de middelbare zat. Hij kwam in de vierde klas bij een vriendin van mij in de klas en ik had een enorme crush op hem :')

    Nu bijna 4 jaar later kwam ik hem laatst weer eens tegen en toen had hij gevraagd of we een keer wat konden afspreken, dat zouden we dus dinsdag (gisteren) doen, maar maandagmiddag sms'te hij dat hij in mijn woonplaats zou zijn en of ik zin had om wat te drinken. Dus ik ben er heen gegaan, hebben we wat gedronken en gepraat, het was gewoon heel gezellig! :]

    Dinsdag hebben we 's middags dus afgesproken. Toen was zijn tweelingbroer er ook bij :] Hebben we op een terrasje gezeten en wat door de stad gelopen. Toen moest zijn tweelingbroer werken dus waren we met z'n tweeën en besloten we naar een soort plas aan de rand van de stad te gaan. Het was weer heel gezellig etc. tot hij ineens uit het niets mij begon te zoenen. Ik ging er eerst heel kort op in maar toen duwde ik hem weg en werd het heel awkward. We hebben een hele tijd niks gezegd tegen elkaar en toen zei ik maar dat ik naar het station ging. Hij bracht me er dus heen (want het was echt in de middle of nowhere en ik was met de trein dus had geen fiets) en toen zei hij dat ik ook wel mee mocht naar zijn huis. Ik heb dus gezegd dat ik liever naar huis ga, uiteindelijk vond hij dat ook goed. Toen op het station probeerde hij weer om me te zoenen maar toen heb ik snel gezegd dat ik mijn trein moest halen :') (ja ik weet het de meest lame smoes ooit). Die avond sms'te hij of we nog een keer gaan afspreken. Ik zei dus dat het beter uit kwam als hij terug is van vakantie (hij gaat volgende week een paar dagen weg) en toen sms'te hij terug dat hij liever voordat hij op vakantie ging nog eens wou afspreken. Na een tijdje heb ik toch maar ingestemd en nu ga ik hem over iets meer dan een uur weer zien...

    Maar ik zie er nog al tegen op want ik weet dus totaal niet hoe het nu verder gaat lopen. Ik had het er gisteren met een vriendin over en die vond hem nog al heel erg aan het doordrammen en best wel brutaal om gelijk zo te doen. Zij denkt dat hij mij leuk vind alleen hij gaat veel te snel en ik weet niet echt of ik hem wel leuk vind op die manier. Ik had wel een enorme crush op hem bijna 4 jaar geleden en hij is nog steeds leuk, maar ik ben nu nog al in de war van hem. Ik zag hem eigenlijk meer als vrienden nu...

    Nu ga ik dus zo weer naar hem toe maar ik zie er dus best wel tegen op maar om het nu nog af te zeggen vind ik ook weer zo lullig en bovendien denk ik dat ik toch eens met hem moet praten over gisteren...

    Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En nog wat tips?


    dream, dare, fly!

    Ikke heb adt niet gehad, ben te lelijk om meisjes spontaan verliefd op me te laten worden (nerd)

    Maar je zou het wel kunnen afzeggen. Denk dat het belangrijkste is dat je eerst bedenkt of je wat met hem wil. Want hij dringt geloof ik nogal aan met dat twee keer zoenen ook al duw je hem weg en per se willen afspreken zelfs daarna, en als ie zo snel gaat lijkt t me moeilijk om tussendoor te bedenken wat jij allemaal wilt.

    Dus bedenk wat je wilt, en mocht het nodig zijn om de tijd te krijgen om na te denken, zeg het af :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Je kan het er beter even met hem over hebben denk ik, dat alles zo veel te snel gaat, dat je het niet zeker weet.
    Want het is inderdaad heel snel.


    Your make-up is terrible

    Deze jongen wil veel te snel.. Ik zou wel naar hem toe gaan en, net wat je zelf ook al zegt, praten over wat er eerder gebeurd is. Hoe jij je er bij voelt en dat je het gevoel hebt dat het veel te snel voor je gaat en dat je niet weet wat je precies voor hem voelt. Dit lucht niet alleen voor jezelf op, maar zo weet ook hij waar hij aan toe is. (;



    La credenza è una medicina contro il timore

    Assassin schreef:
    Je kan het er beter even met hem over hebben denk ik, dat alles zo veel te snel gaat, dat je het niet zeker weet.
    Want het is inderdaad heel snel.


    Save me from myself.