• Ik ben echt helemaal geen fan meer van Tokio Hotel.
    en toch heb ik het gevoel dat ik ze niet kan los laten.
    Ik heb zoveel door hen mee gemaakt.
    Mijn posters ga ik van de muren halen, er hangen nog 4 ofzo,
    en toch neig ik soms om gewoon even de muziek op te zetten, of humanoid live of schrei te gaan kijken.
    het voelt zo raar, omdat ik gewoon géén fan meer ben.
    Ik luister de muziek helemaal niet meer, ik volg het nieuws/foto's niet meer.
    echt helemaal niks, noppes, nada's.

    Jullie ook zoiets meegemaakt?

    Volgens mij klinkt dit echt heel weird(joehoe)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 22:43 ]


    Ivar Oosterloo.

    Ik ben ook geen fan meer, maar hun muziek luister ik nog wel zo af en toe. Gewoon omdat ik heel veel goede herinneringen aan hen heb en hun muziek veel voor me betekent.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik denk eerlijk gezegd, als je fan bent geweest, blijft altijd een klein stukje van je fan. Je zegt zelf dat je geen fan meer bent en toch nog de neiging hebt om hun liedjes te luisteren. En waarom zou je ze los laten als je zoveel door hen hebt meegemaakt? (: of was dat negatief? :'D


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Ik heb dus net hetzelfde, maar ik kan mijn spullen niet weg doen, daarvoor betekende ze te veel voor me.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    MaakGeloof schreef:
    Ik ben ook geen fan meer, maar hun muziek luister ik nog wel zo af en toe. Gewoon omdat ik heel veel goede herinneringen aan hen heb en hun muziek veel voor me betekent.


    I love you Tim

    Ik ben eigenlijk nog nooit van iets een 'die-hard' fan geweest, dus ik heb het nog niet meegemaakt :w


    All I have in life, is my imagniation.

    Gewoon àl je muziek verwijderen en doorbijten om het niet online te luisteren ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Videotape schreef:
    Ik ben eigenlijk nog nooit van iets een 'die-hard' fan geweest, dus ik heb het nog niet meegemaakt :w


    "Ignite, my love. Ignite."

    Langlock schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd, als je fan bent geweest, blijft altijd een klein stukje van je fan. Je zegt zelf dat je geen fan meer bent en toch nog de neiging hebt om hun liedjes te luisteren. En waarom zou je ze los laten als je zoveel door hen hebt meegemaakt? (: of was dat negatief? :'D


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Langlock schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd, als je fan bent geweest, blijft altijd een klein stukje van je fan. Je zegt zelf dat je geen fan meer bent en toch nog de neiging hebt om hun liedjes te luisteren. En waarom zou je ze los laten als je zoveel door hen hebt meegemaakt? (: of was dat negatief? :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Langlock schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd, als je fan bent geweest, blijft altijd een klein stukje van je fan. Je zegt zelf dat je geen fan meer bent en toch nog de neiging hebt om hun liedjes te luisteren. En waarom zou je ze los laten als je zoveel door hen hebt meegemaakt? (: of was dat negatief? :'D


    Ja en als je geen fan meer bent wil het toch niet zeggen dat je de muziek niet meer mag luisteren. je kunt ook de muziek leuk blijven vinden maar geen fan meer zijn. Ik bedoel ben je van alle artiesten waar je de muziek van luistert ook fan van?


    Je moet worden wie je bent.

    Ik ben er nooit fan van geweest x)

    CurlyBubbles schreef:
    Ik ben er nooit fan van geweest x)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ben nooit fan geweest ^.^
    maar het liedje Monsoon blijft prachtig.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Doe gewoon wat jij wilt. Ik ben ook geen die-hardfan meer, maar ik luister nog regelmatig hun muziek en heb nog twee deurposters hangen, gewoon, omdat ze zoveel voor me betekend hebben dat ik ze niet weg wil doen. Maar ik schrijf geen verhalen meer, heb geen foto's meer, zoek niet van alles over ze op, heb geen kleding meer van ze enzovoorts.
    Maar als jij de neiging krijgt muziek van ze op te zetten, dan doe je dat toch gewoon? 8D Waarom niet (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ken het heel goed. Ben heel lang fan geweest, maar ook al heel lang niet meer. De muziek luister ik helemaal nooit meer en de posters heb ik allemaal weggedaan. Maar toch zou ik nog wel graag naar een concert van ze gaan als ze weer in Nederland komen (:
    Ben bang dat ik anders iets mis ofzo. xd


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.