• Bij welk groepje hoor jij?
    De nerds, tutjes, populairen, sporters, emo's?
    Of zijn je vrienden gewoon niks (dus gewoon normaal) en zichzelf zeg maar;)

    Daar houd ik mezelf niet mee bezig. Ik heb gewoon toffe vrienden, dat is alles.


    Where there is a sea there are pirates...

    YYYYY schreef:
    Ik zit tussen de tutjes en populairen, maar ik ben niet gemeen hoor (:


    I love you Tim

    Ik zat bij de gothics maar ze hebben me eruit gekickt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Captain schreef:
    Daar houd ik mezelf niet mee bezig. Ik heb gewoon toffe vrienden, dat is alles.


    dit + Labelen is stom.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik hoor nu eigenlijk nergens meer bij, ik wil het niet meer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hmm, ik hang overal wel wat rond, maar het meeste bij mijn beste vriendin en haar vrienden. :')


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Uhh,
    tussen populair en normaal in ;D


    Me so good.

    --

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 11:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry, maar ik vind dit echt bullshit-talk. Ik houd niet van plaatsen in hokjes/ groepjes, en die shit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    uhm, niet echt een groepje. maar ik denk dat velen ons maar raar vinden, maar dat trekken we ons niet aan. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Tranquillity schreef:
    Ik denk gewoon normaal?


    Ivar Oosterloo.

    Eh, ik heb eigenlijk maar een beste vriendin waarmee ik rond hang en voor de rest ontwijk ik de populaire shitzooi, vreselijke altijd hyperende mensen, en ga ik gewoon wel om met m'n klasgenoten. :') Ik zou mezelf eerder bij het ik-hou-niet-zo-van-mensen-groepje indelen. :Y)


    wth.

    Ik denk gewoon normaal ? (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Om eerlijk te zijn zit ik bij de populaire ;$ En nog eerlijker; Ik ben best wel een bitch tegen anderen.

    Ballad schreef:
    Ik zit niet bij de populaire mensen, maar meer bij de normale mensen, al kunnen we af en toe wel nerds zijn, haha.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak