• Bij welk groepje hoor jij?
    De nerds, tutjes, populairen, sporters, emo's?
    Of zijn je vrienden gewoon niks (dus gewoon normaal) en zichzelf zeg maar;)

    Ik zit tussen de tutjes en populairen, maar ik ben niet gemeen hoor (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:16 ]

    Ik denk gewoon normaal?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij de normale?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bij ons op school heb je geen groepjes: iedereen van mijn jaar is even populair ;D


    Never run out of reasons to smile...

    In mijn klas van vorig jaar had je niet echt veel groepjes; het was één grote populaire groep, en wij zessen. We hoorden er niet bij omdat we toevallig geen Uggs dragen en niet zoveel zuipen als de rest op feestjes. Oh well. Hopen dat ik volgend jaar een betere klas krijg...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik zit bij me eigen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, volgens mij hoor ik bij de emo's. Er zitten namelijk een paar mensen bij het groepje waar ik sta in de pauze die zichzelf snijden, etc. Dus het wordt daar ook wel een emo groepje genoemd, al ben ik niet emo of zo, en veel vrienden van me ook niet. (:

    Vorige Middelbare school 2 jaar lang Outcast
    Dit jaar ga ik naar een nieuwe school hoop dat t beter gaat

    Bij ons college hoor ik bij de populaire mensen, maar zelf ben ik niet echt arrogant


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Geen idee.
    Ik zou mezelf niet normaal noemen, maar ik ben niet bepaald opvallend ofzo. (krul)(krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zat bij mijn klas in de nerds en ik denk dat ik als een emo ofzo gezien word. Maar mijn school zit vol met barbies.


    Food.

    Ik zit niet bij de populaire mensen, maar meer bij de normale mensen, al kunnen we af en toe wel nerds zijn, haha.


    “Love is a contradiction.”

    ik denk bij geen een...
    nou jah..
    als ik het zou moeten vertellen.. ik denk...
    de freaks..
    we zijn bijna altijd melig [ik met 2 andere] en we zeggen rare dingen... en iedereen kijkt ons altijd aan alsof we een of andere gek zijn..

    dus nu weet je het^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Bij de gekken :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MissColfer schreef:
    Vorige Middelbare school 2 jaar lang Outcast
    Dit jaar ga ik naar een nieuwe school hoop dat t beter gaat


    Dat hoop ik ook voor je!
    Just be yourself and say fuck you to anyone who doesn't like it!(flower)