• 5 BOYS, 1 DREAM, ONE DIRECTION





    THEY LIGHT UP OUR WORLD LIKE NOBODY ELSE


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    inderdaad, we onthouden dat het ook maar gewone jongens zijn, die ook nog wat van het leven willen genieten eh (cool)


    inderdaaad.. en ik ga niet luid gillen als ik ze zie.. ik ga proberen niet als een of andere gek daar te staan(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    inderdaad.
    Als je die filmpjes van die fans in zweden en LA ziet.. die zijn eigenlijk helemaal niet opdringerig.. en wij ook niet.
    wij zijn gewoon harstikke nuchtere fans..(:


    Ik zag een video uit Zweden waarin ze aan het filmen waren terwijl ze naar binnen zaten te gluren...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ik zag een video uit Zweden waarin ze aan het filmen waren terwijl ze naar binnen zaten te gluren...


    okaay vergeet van wat ik zei dat die zweedse fans niet opdringerig zijn.. alleen die uit LA die waren niet echt opdringerig.. denk ik dan


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    inderdaaad.. en ik ga niet luid gillen als ik ze zie.. ik ga proberen niet als een of andere gek daar te staan(:


    hahaha ja inderdaad, want op di moment besef ik echt niet dat het gewoon fucking one direction zou zijn


    i'm broken, do you hear me.


    The soul needs autumn.


    haha :'D


    The soul needs autumn.

    StarEye156 schreef:


    haha :'D


    ahaha die is GEWELDIG


    What's so bad about being different?

    StarEye156 schreef:


    haha :'D


    haha dat was tien augustus toch?


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha ja inderdaad, want op di moment besef ik echt niet dat het gewoon fucking one direction zou zijn


    Echt heaaa.. en ik heb echt geen idee hoe ik ga reageren als ik ze zie.. nu zeg ik wel.. ik blijf rustig.. maar dan.. ik heb geen idee,


    What's so bad about being different?

    ik ben door sjoewieees !
    tot morgen <33333333333333333333333333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    BTW! we moeten wel dat plaatje van Niall!! die boven aan dit topic staat.. waar hij HOLLAND zegt.. ook in de volgende doen:D because he says.. HOLLAND! hihi


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    ik ben door sjoewieees !
    tot morgen <33333333333333333333333333333333333333333333


    Tot morgeeeen<333333333333


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Echt heaaa.. en ik heb echt geen idee hoe ik ga reageren als ik ze zie.. nu zeg ik wel.. ik blijf rustig.. maar dan.. ik heb geen idee,


    ja inderdaad, haha ik ben zo naar een jonas brother concert geweest, ik ben rustig eerder stil bij veel mensen maar toen ik ontdekte dat we aan een foute ingang stonden ben ik beginnen duwen hahaha en plots deed iedereen mee en toen heb ik ze nog niet eens gezien zo persoonlijk. maar als je weet dat ze sowieso een praatje maken ben je zelf ook al wat rustiger denk ik


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Tot morgeeeen<333333333333


    & nu ben ik echt door, tot morgen. oh ja joepie dan moet ik ook weer werken --' doeidoei <3333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    ja inderdaad, haha ik ben zo naar een jonas brother concert geweest, ik ben rustig eerder stil bij veel mensen maar toen ik ontdekte dat we aan een foute ingang stonden ben ik beginnen duwen hahaha en plots deed iedereen mee en toen heb ik ze nog niet eens gezien zo persoonlijk. maar als je weet dat ze sowieso een praatje maken ben je zelf ook al wat rustiger denk ik


    ahaha okaayxD
    Jaaa ik hoop dan wel dat ik rustig ben... ik wil niet overkomen als ene of andere creepy fan(:


    What's so bad about being different?