• 5 BOYS, 1 DREAM, ONE DIRECTION

THEY LIGHT UP OUR WORLD LIKE NOBODY ELSE

What's so bad about being different?

NeedYouNow schreef:

AWWWH. *-*

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

'Kay me moeder zit nu te bellen op der kamer, nu moet me zusje alleen nog die stomme tekening afmaken. x'D

wow

StarEye156 schreef:
    buh ik zoek filmpjes die ik nog niet gezien heb maar ik vind er zo goed als geen, ik mis de diaries ;(

ik wou dat ze er weer afentoe wat gingen maken, dat zou leuk zijn

i'm broken, do you hear me.

NeedYouNow schreef:

wow

de fans beginnen al te verzamelen, zo begon het bij bieber ook en nu kan hij niet eens deftig meer een praatje maken. ik hoop dat het bij hen niet zo erg gaat worden, zodat ze nog wel tijd kunnen en mogen maken van de beveiliging

ChelseaPayne schreef:
    (...)

de fans beginnen al te verzamelen, zo begon het bij bieber ook en nu kan hij niet eens deftig meer een praatje maken. ik hoop dat het bij hen niet zo erg gaat worden, zodat ze nog wel tijd kunnen en mogen maken van de beveiliging

jaa inderdaad.
    maar ik vond dat gewoon echt ziek.
    Zag je die beveileging niet tegen die hekken duwen..

NeedYouNow schreef:
    (...)

jaa inderdaad.
    maar ik vond dat gewoon echt ziek.
    Zag je die beveileging niet tegen die hekken duwen..

inderdaad, en dat gegil
    ik vind het best zielig eigenlijk. ik bedoel, ze maken graag tijd voor hun fans dus ze als ze tijd hebben komen ze wel een praatje maken, ga nu niet zo hysteries doen. later maken ze daardoor geen tijd meer en wat dan?

ChelseaPayne schreef:
    (...)

inderdaad, en dat gegil
    ik vind het best zielig eigenlijk. ik bedoel, ze maken graag tijd voor hun fans dus ze als ze tijd hebben komen ze wel een praatje maken, ga nu niet zo hysteries doen. later maken ze daardoor geen tijd meer en wat dan?

JAa dat gegil.. mijn geluid stond op z'n hardst.. omdat ik WMYB aan het luisteren was.. en nu ben ik dus echt doof..
    Jaa echt hea.. dan krij je weer allemaal boze fans die gaan zegen dat de boys geen tijd voor ze maken enzoo

NeedYouNow schreef:
    (...)

JAa dat gegil.. mijn geluid stond op z'n hardst.. omdat ik WMYB aan het luisteren was.. en nu ben ik dus echt doof..
    Jaa echt hea.. dan krij je weer allemaal boze fans die gaan zegen dat de boys geen tijd voor ze maken enzoo

inderdaad, dus ik hoop dat ze het allemaal gaan beseffen en niet meer zo opdringerig gaan zijn. wie weet komen ze anders niet meer naar hier zo als ze gewoon naar zweden gingen, daar zou ik van kapot zijn maar echt hij dus zo ga ik niet denken. de jongens houden van hun fans en willen ons maar al te graag ontmoeten, dus hup come to here !

Daarom moeten ze naar ons komen want wij zijn wel normale fans. ;D

ChaeRim schreef:

inderdaad, zo denk ik er ook over ^^

ChelseaPayne schreef:
    (...)

inderdaad, dus ik hoop dat ze het allemaal gaan beseffen en niet meer zo opdringerig gaan zijn. wie weet komen ze anders niet meer naar hier zo als ze gewoon naar zweden gingen, daar zou ik van kapot zijn maar echt hij dus zo ga ik niet denken. de jongens houden van hun fans en willen ons maar al te graag ontmoeten, dus hup come to here !

inderdaad.
    Als je die filmpjes van die fans in zweden en LA ziet.. die zijn eigenlijk helemaal niet opdringerig.. en wij ook niet.
    wij zijn gewoon harstikke nuchtere fans..(:

ChaeRim schreef:

inderdaaad;D

NeedYouNow schreef:
    (...)

inderdaad.
    Als je die filmpjes van die fans in zweden en LA ziet.. die zijn eigenlijk helemaal niet opdringerig.. en wij ook niet.
    wij zijn gewoon harstikke nuchtere fans..(:

inderdaad, we onthouden dat het ook maar gewone jongens zijn, die ook nog wat van het leven willen genieten eh (cool)