• Ik voel me op dit moment zó verrot. Ik had een topic gemaakt over een vriendin waarmee ik hele erge ruzie heb, die me dus nu gewoon negeert. En vannacht droomde ik dat alles weer goedkwam, leuke droom maar... toen ik wakker werd heb ik liggen janken omdat het tot me doordrong dat het gewoon bij een droom zou blijven. Ik word helemaal gek zo, en ik weet niet meer wat ik moet doen. Het komt tussen ons niet meer goed, daar is al teveel voor gebeurd. Maar ik mis haar zo...

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

ik zou je wel willen helpen, maar ik weet niet wat er gebeurd is... waarom kan het niet meer goedkomen? :0

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Chocolicious schreef:
    ik zou je wel willen helpen, maar ik weet niet wat er gebeurd is... waarom kan het niet meer goedkomen? :0

Omdat zij vindt dat ik veranderd ben, en op een negatieve manier. Ze zei dat ze op als ik zo was geen zin meer in me had. Ik kreeg niet eens een kans om te veranderen wat zij vond dat fout was.

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Misschien dat het uiteindelijk toch nog goed komt, dat weet je nooit.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

:/ Je zou niet moeten veranderen voor je vrienden, want echte vrienden houden van je zoals je bent.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Temperate schreef:
    (...)

Omdat zij vindt dat ik veranderd ben, en op een negatieve manier. Ze zei dat ze op als ik zo was geen zin meer in me had. Ik kreeg niet eens een kans om te veranderen wat zij vond dat fout was.

Okee, dat is echt wel rot van haar. Heb jij nog andere vriendinnen, en zij? En heb je al eens met haar kunnen praten sinds ze dat heeft gezegd?

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Escritura schreef:
    :/ Je zou niet moeten veranderen voor je vrienden, want echte vrienden houden van je zoals je bent.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Chocolicious schreef:
    (...)

Okee, dat is echt wel rot van haar. Heb jij nog andere vriendinnen, en zij? En heb je al eens met haar kunnen praten sinds ze dat heeft gezegd?

Ja, ik heb met haar kunnen praten. Maar dat "andere vriendinnen" is precies het probleem. Wij zaten samen op 4 havo, de rest van mijn vriendinnen op vwo omdat ik daar eerst ook zat. Maar op 4 havo ging het gewoon heel slecht, ik kon met niemand echt goed opschieten behalve met haar. En zij werd daar gek van, aangezien zij wel veel vriendinnen had daar en ze vond dat het leek alsof ik nu afhankelijk van haar was. Ik voelde me steeds kutter, en uiteindelijk werd alles op haar afgereageerd omdat zij de enige was waar ik mee kon praten. Ze heeft dit nooit tegen me gezegd, pas in die ruzie. En nu wil ze me geen kans meer geven...

Escritura schreef:

Daar heeft ze gelijk in

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Temperate schreef:
    (...)

Ja, ik heb met haar kunnen praten. Maar dat "andere vriendinnen" is precies het probleem. Wij zaten samen op 4 havo, de rest van mijn vriendinnen op vwo omdat ik daar eerst ook zat. Maar op 4 havo ging het gewoon heel slecht, ik kon met niemand echt goed opschieten behalve met haar. En zij werd daar gek van, aangezien zij wel veel vriendinnen had daar en ze vond dat het leek alsof ik nu afhankelijk van haar was. Ik voelde me steeds kutter, en uiteindelijk werd alles op haar afgereageerd omdat zij de enige was waar ik mee kon praten. Ze heeft dit nooit tegen me gezegd, pas in die ruzie. En nu wil ze me geen kans meer geven...

Oo... :'( Wat gaan jullie volgend jaar doen? Dus nu heb je eigenlijk niemand meer in je klas, volgend jaar?

Chocolicious schreef:
    (...)

Oo... :'( Wat gaan jullie volgend jaar doen? Dus nu heb je eigenlijk niemand meer in je klas, volgend jaar?

Nee. Dat is dus nog een reden waarom ik er zo kapot van ben.

Temperate schreef:
    (...)

Nee. Dat is dus nog een reden waarom ik er zo kapot van ben.

Jaa, da's wel heel kut. Maar die vriendin komt dus ook nog in je klas?

Chocolicious schreef:
    (...)

Jaa, da's wel heel kut. Maar die vriendin komt dus ook nog in je klas?

Waarschijnlijk wel, of tenminste met de helft van de lessen omdat we dezelfde richting doen..

Temperate schreef:
    (...)

Waarschijnlijk wel, of tenminste met de helft van de lessen omdat we dezelfde richting doen..

en je zou je niet bij een groepje van je klas kunnen aansluiten?

Chocolicious schreef:
    (...)

en je zou je niet bij een groepje van je klas kunnen aansluiten?

Nee, heb ik al vaak genoeg geprobeerd. De meeste meisjes zijn gewoon echt bitches die alleen maar achter je rug om over je praten. En dan heb je nog de mensen die wel aardig zijn, waar ik eerst wel bij zat, maar die zijn ontzettend kinderachtig, hebben rare humor... Gewoon geen mensen waar ik bij zou passen.

Temperate schreef:
    (...)

Nee, heb ik al vaak genoeg geprobeerd. De meeste meisjes zijn gewoon echt bitches die alleen maar achter je rug om over je praten. En dan heb je nog de mensen die wel aardig zijn, waar ik eerst wel bij zat, maar die zijn ontzettend kinderachtig, hebben rare humor... Gewoon geen mensen waar ik bij zou passen.

Jaa, ik ken de soorten... :/ Hmm, maar dat tweede is toch nog beter als alleen, niet? ;o En anders toch maar die vriendin? Ben je al naar haar toe geweest deze vakantie? Je kunt het nog proberen uit te praten, als je dat nog wilt... Maar ik zou mezelf niet voor haar gaan veranderen hoor...