• Ik krijg over 3 uur een slotjesbeugel, en dat vind ik zwaar klote.
    En ik vraag me eigenlijk af hoe het is om er een te hebben, dus ik wil aan alle (ex)beugeldragers vragen wat hun ervaringen waren met hun slotjesbeugel.

    EDIT;; Heb nu al mijn beugel, en hoppa, zit er gelijk een slotje los, en ben op een logeeradres. Fuck life.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:05 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ik vond een slotjesbeugel best een ramp. Niet omdat het zoveel zeer deed, maar gewoon het eten. En mijn tong kwam steeds tussen 2 ijzeren dingetjes terecht en daardoor praatte ik vet raar omdat me tong steeds kapot was -.-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het is even wennen, en als je een nieuw draadje hebt zal het wat pijn doen voor een paar dagen, maar zó erg is het niet.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    In het begin wou ik het niet. De blokjes zelf vond ik wel cool. Handig als mijn vinger jeukte. :') Sneed soms wel en was hielp niet. Ik heb het zo'n 2 jaar gedragen. Alleen het aanspannen elke maand was een hel. Niet alleen omdat de tanden dan weer wat gevoeliger waren maar omdat ik een kutordthodontiste had. Die deed me altijd pijn, legde haar zwaar gerief op mijn borstkas, leunde met haar elleboog hard door op mijn borstkas. Ik dacht: "Mens, ik ben geen tafel. Profiteer vooral niet!" En ik beet eens in haar vinger. :') Maar dat was per ongeluk. En zo'n stomme strenge tang! Was heel blij toen ik ervan af was. Sindsdien heb ik draadjes, één van boven en één van onder.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.