• One Direction light up my world like nobody else the way that they flip their hair gets me overwhelmed







    wij zijn trotse eigenaars van een infectie, ja hoor het one direction infection (;

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 20:39 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Mijn boeken worden gebracht, de ontmoetingen zijn 7 September & de lessen beginnen 9 September. ;D


    aaw dat is wel naaice dat ze gebracht worden.
    Ik moet al die boeken op de fiets naar huis fietsen en als ik eenmaal thuis ben heb ik het gevoel alsof mijn rug gebroken is


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    aaw dat is wel naaice dat ze gebracht worden.
    Ik moet al die boeken op de fiets naar huis fietsen en als ik eenmaal thuis ben heb ik het gevoel alsof mijn rug gebroken is
    soms ben ik best blij dat ik met de bus ga hahahhaa.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)soms ben ik best blij dat ik met de bus ga hahahhaa.


    aha ik kan ook wel met de bus.. dan ben ik binnen 10 minuten op school..xD
    Maar dat doe ik meestal alleen in de winter.. of ik loop in de winterxD


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    aaw dat is wel naaice dat ze gebracht worden.
    Ik moet al die boeken op de fiets naar huis fietsen en als ik eenmaal thuis ben heb ik het gevoel alsof mijn rug gebroken is


    HAHA, lijkt me echt vreselijk, onze boeken worden altijd gebracht want ze kunnen moeilijk iedereen tegelijk op 1 plek de boeken laten halen. We zijn een hele grote school & hebbn 2 locaties.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    HAHA, lijkt me echt vreselijk, onze boeken worden altijd gebracht want ze kunnen moeilijk iedereen tegelijk op 1 plek de boeken laten halen. We zijn een hele grote school & hebbn 2 locaties.


    aaw okaay
    Ik heb niet echt een grote school ofzooo...
    Ik mag dus om half 12 mijn boeken gaan halen..
    en dan kom ik thuis.. meteen boeken kaften.. okaay dat doet mijn moeder(aa) en dan de volgende dag meteen les-.-


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    (...)

    HAHA, lijkt me echt vreselijk, onze boeken worden altijd gebracht want ze kunnen moeilijk iedereen tegelijk op 1 plek de boeken laten halen. We zijn een hele grote school & hebbn 2 locaties.
    haha wij hebben ook echt een mega school, 2600 leerlingen ofzo, dit jaar 25 nieuwe brugklassen ofzo ;o maar wij moeten altijd gewoon boeken halen -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    aha ik kan ook wel met de bus.. dan ben ik binnen 10 minuten op school..xD
    Maar dat doe ik meestal alleen in de winter.. of ik loop in de winterxD
    hahaha als ik met de fiets ga doe ik er minimaal een uur over, en in de winter met de bus is soms wel chill, want als het gesneeuwt heeft hoeven we soms niet naar school, en soms dan komen er dan een paar bussen niet, dan is de volgende propvol en dan gaan we die dag gewoon niet naar school terwijl er daarna nog gewoon bussen komen hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    wanner begon jullie vakantie dan eigenlijk? :d


    i'm broken, do you hear me.

    Wij hebben al zegmaar 1200 leerlingen per afdeling ofzo? En er zijn 4 afdelingen + dan nog het andere stomme gebouw. x'D
    Maar ik zou het niet erg vinden als ik m'n boeken zou moeten halen aangezien ik er 5 minuten vanaf woon...
    Mijn eerste vakantie dag begon op m'n verjaardag; 16 Juli. :3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    wanner begon jullie vakantie dan eigenlijk? :d
    officieel 9 juli, maar die 2 weken daarvoor deden we met school niks meer, en in totaal hoefden we toen maar 2 dagen naar school om boeken / rapport op te halen en weg te brengen en we gingen nog op school reis. voor de rest waren we de hele tijd vrij (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dus ik ben nog even via mijn mobiel aanwezig is er nog iets belangrijks gebeurd? :)


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    Bodirection schreef:
    Dus ik ben nog even via mijn mobiel aanwezig is er nog iets belangrijks gebeurd? :)


    Op het nerveuze happy gedoe van dat ze naar Nederland komen na... Heb ik ergens een adress geplaatst waar je fanbrieven kan sturen? (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    riverdale schreef:
    (...)hahaha als ik met de fiets ga doe ik er minimaal een uur over, en in de winter met de bus is soms wel chill, want als het gesneeuwt heeft hoeven we soms niet naar school, en soms dan komen er dan een paar bussen niet, dan is de volgende propvol en dan gaan we die dag gewoon niet naar school terwijl er daarna nog gewoon bussen komen hahaha.


    ahaha okaay
    Ik doe er met de fiets uhm 20 minuten over denk ik


    What's so bad about being different?

    ik ben even aan het mijnenvegeren met mijn beste vriend op msn :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    ik ben even aan het mijnenvegeren met mijn beste vriend op msn :Y)


    ahaha okaay(:


    What's so bad about being different?