• One Direction light up my world like nobody else the way that they flip their hair gets me overwhelmed







    wij zijn trotse eigenaars van een infectie, ja hoor het one direction infection (;

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 20:39 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    wie weet maken ze ook ene stopje in belgie voor ons?

    JAAAAAAAAAAAAAA ;D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    riverdale schreef:
    maar wij moeten maar 2500 views hebben, waarschijnlijk al die andere landen meer want als je ziet hoeveel kleiner wij zijn is dat echt niet eerlijk


    Wij zijn dan wel klein, maar vergeet niet dat wij zegmaar overbevolkt zijn? x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    oke elk land moet gewoon 2500 views hebben.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Wat stom dat ieder land 2500 views moet hebben dan.. Dat lijkt me niet eerlijk.

    Voor de mensen die mijn Twitter nog niet hebben: xCamellia , Ik was douchen. :x


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    achja ik zorg gewoon dat al mijn vrienden dat filmpje ook gaat kijken, ookal ga ik morgen op vakantie MAAR de wedstrijd stopt pas 5 september, dus dan komt er vanaf zondag zeker een nieuw ding om te doen?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    achja ik zorg gewoon dat al mijn vrienden dat filmpje ook gaat kijken, ookal ga ik morgen op vakantie MAAR de wedstrijd stopt pas 5 september, dus dan komt er vanaf zondag zeker een nieuw ding om te doen?

    ik denk het wel (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    btw voor de geïnteresseerden nieuw verhaal, eerste deel komt straks:
    Pretty Little Liars [1D]

    + Ik denk dat ze zowieso België of Nederland zouden hebben gekozen gewoon omdat beide landen toch wel erg bekend zijn en niet zo groot zijn want goed is voor beginnende groepen. Misschien wilde ze wel naar beide landen komen, maar kan dat niet door bepaalde redenen.
    Eigenlijk denk ik dat het voor 1D echt niet uitmaakt naar welk land ze gaan/ of eerst gaan zolang ze maar met fans kunnen omgaan^^


    The soul needs autumn.

    *Dead*

    1D Fan addres
    u can send 1D a message if u want they have a fan adres
    here it is:

    One Direction
    Modest! Management
    The Matrix Complex
    91 Peterborough Rd
    London SW6 3BU

    Dit vond ik... Ik krijg opeens een spontaan idee om een bericht te sturen.. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Jaa je hebt iedere keer 1 week de tijd voor 3 opdrachten en er zijn drie weken


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    Jaa je hebt iedere keer 1 week de tijd voor 3 opdrachten en er zijn drie weken
    hmm oke, ik hoef niet eens perse eerste te worden, het is natuurlijk wel leuk, maar als ze toch al naar nederland komen.. (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)hmm oke, ik hoef niet eens perse eerste te worden, het is natuurlijk wel leuk, maar als ze toch al naar nederland komen.. (:


    jaa inderdaad(:
    want als we eerste worden.. komen ze als eerst naar NL;D


    What's so bad about being different?

    StarEye156 schreef:
    btw voor de geïnteresseerden nieuw verhaal, eerste deel komt straks:
    Pretty Little Liars [1D]

    + Ik denk dat ze zowieso België of Nederland zouden hebben gekozen gewoon omdat beide landen toch wel erg bekend zijn en niet zo groot zijn want goed is voor beginnende groepen. Misschien wilde ze wel naar beide landen komen, maar kan dat niet door bepaalde redenen.
    Eigenlijk denk ik dat het voor 1D echt niet uitmaakt naar welk land ze gaan/ of eerst gaan zolang ze maar met fans kunnen omgaan^^

    ik ga abonneren ;D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ga een poging wagen om 1 van die opdrachten met dat filmpje te doen, maar ik vind het wel heel erg moeilijk & eng om te doen. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Ik ga een poging wagen om 1 van die opdrachten met dat filmpje te doen, maar ik vind het wel heel erg moeilijk & eng om te doen. x'D
    bedoelen ze er mee dat je een filmpje van foto's van toen tot nu moet maken ofzo? want het staat er écht onduidelijk.


    If you spread your wings, you can fly away with me.