• One Direction light up my world like nobody else the way that they flip their hair gets me overwhelmed







    wij zijn trotse eigenaars van een infectie, ja hoor het one direction infection (;

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 20:39 ]


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    aha dat snap ik.
    Ik 5 september boeken halen en 6 september eerste lesdag
    ohja jij hebt dan zeker als laatste vakantie gekregen? want volgende week moeten de eerste middelbare scholen alweer op vakantie.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    (...)ik ga 11 dagen, want 2 dagen nadat ik terug kom moet ik naar school -.- maar mijn papa heeft gezegt, als wifi het niet doet gaan we naar een internetcafé zodat je die clip kan zien (:

    OMG, I want your dad! ;D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    NeedYouNow schreef:


    :9~


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    riverdale schreef:
    (...)ohja jij hebt dan zeker als laatste vakantie gekregen? want volgende week moeten de eerste middelbare scholen alweer op vakantie.


    Jaaa ik had als allerlaatst..


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    (...)ohja jij hebt dan zeker als laatste vakantie gekregen? want volgende week moeten de eerste middelbare scholen alweer op vakantie.

    ik begin 1 september D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik moet eigenlijk nog een deel van de koffer inpakken, maar ik heb daar geen zin in, maar ik heb morgen ook nog tijd want ik ga pas 2 uur 's middags naar schiphol (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    ik moet eigenlijk nog een deel van de koffer inpakken, maar ik heb daar geen zin in, maar ik heb morgen ook nog tijd want ik ga pas 2 uur 's middags naar schiphol (:

    I hope you'll have fun! ;D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Zayn zag er lekker uit vandaag. Ik vind zijn kledingstijl alijd zo leuk:9~


    The soul needs autumn.

    riverdale schreef:
    ik moet eigenlijk nog een deel van de koffer inpakken, maar ik heb daar geen zin in, maar ik heb morgen ook nog tijd want ik ga pas 2 uur 's middags naar schiphol (:


    wow om 2 uur pas.
    Echt als ik op vakantie ga.. ik moet altijd midden in de nacht opstaan daarvoor-.-


    What's so bad about being different?

    oke ik ben een brief naar one direction aa nhet schrijve !


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    aha dat snap ik.
    Ik 5 september boeken halen en 6 september eerste lesdag


    Mijn boeken worden gebracht, de ontmoetingen zijn 7 September & de lessen beginnen 9 September. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    West schreef:
    (...)
    OMG, I want your dad! ;D
    nou ik denk niet altijd hoor hahaha, want hij zei net; ja sanne op vakantie ga ik je echt irriteren, ik ga je in het zwembad gooien. zeg ik; oh dan ren ik weg. zegt ie; ja maar ik doe dat onverwachts ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik begin 1 september al :'(


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    wow om 2 uur pas.
    Echt als ik op vakantie ga.. ik moet altijd midden in de nacht opstaan daarvoor-.-
    ja ik vind het echt niet leuk, want nu is er sowieso één vakantie dag vanaf. we landen daar kwart over één 's nachts, turkse tijd( 1 uur later ) en we komen als het goed is rond 5 uur in het hotel aan, want het is waarschijnlijk meer dan 3 uur rijden naar het hotel haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.