• Gisteren is er een vriendin blijven slapen en aangezien ik niet ver van het park woon zijn we er eens met ons 2en ernaar toe geweest.
    We waren gewoon aan het wandelen. Passeren we daar lang iemand maar die keek zo raar naar ons dus wij terug kijken. Stappen we verder begint die ons te volgen.Hij zo met zijn hand dat we bij hem moesten komen.Ik dacht zo in mijn eigen " No way dat ik bij die gast ga hoor".Zijn we gewoon verder gestapt blijft die gast ons volgen.Zijn we hem eindelijk kwijt want we zijn onopgemerkt naar het skatepark gegaan.Stond hij daar 15 min later ook aan het skatepark.We wouden dus naar huis stappen maar dan ging hij ons ook volgen en wist hij mij wonen wat ik dus absoluut niet wou. Dus wij gauw beginnen snelwandelen en dan beginnen lopen.Gelukkig is hij ook niet beginnen te lopen.

    Ik vond het best wel spannen. Maar op dat moment was ik wel een beetje bang.
    Iemand ook al zoiets meegemaakt?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Omg! bah nee heb ik nog niet meegemaakt! gelukkig!

    MaakGeloof schreef:
    Te vaak, doodeng.


    I love you Tim

    SchoenVeter schreef:
    nee, maar dat is wel creepy zeg :|


    None but ourselves can free our minds.

    Jaa dat is zo eng, ik werd een keer toen ik 10 jaar was ofzo door een bruine jongen achterna gezeten en die deed zeg maar ze ogen omhoog dat je alleen het witte van ze ogen zag, echt facking eng. maar die kwam uit een weeshuis ofzo.


    ailoveejoee.

    Chocolicious schreef:
    nee, eng. :| maar was het een oudere man of nog een jonge gast?

    Een jongere gast. Die vrienden schat zijn leeftijd op 19 20 ik een beetje ouder maar niet zoveel.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Nee gelukkig niet. Maar ik ben s'avonds of s'nachts niet buiten. Alleen als mijn ouders er bij zijn ;p

    Avil schreef:
    Nee, maar dat is wel eng.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ben ik blij van niet :X


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wel al ooit dat er een enge man achter mij en een vriendin stapte, maar dat kan ook gewoon toeval geweest zijn. We waren nogal overstressd bezig toen en zagen opeens overal ontvoerders. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    MaakGeloof schreef:
    Te vaak, doodeng.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse