• Gisteren is er een vriendin blijven slapen en aangezien ik niet ver van het park woon zijn we er eens met ons 2en ernaar toe geweest.
    We waren gewoon aan het wandelen. Passeren we daar lang iemand maar die keek zo raar naar ons dus wij terug kijken. Stappen we verder begint die ons te volgen.Hij zo met zijn hand dat we bij hem moesten komen.Ik dacht zo in mijn eigen " No way dat ik bij die gast ga hoor".Zijn we gewoon verder gestapt blijft die gast ons volgen.Zijn we hem eindelijk kwijt want we zijn onopgemerkt naar het skatepark gegaan.Stond hij daar 15 min later ook aan het skatepark.We wouden dus naar huis stappen maar dan ging hij ons ook volgen en wist hij mij wonen wat ik dus absoluut niet wou. Dus wij gauw beginnen snelwandelen en dan beginnen lopen.Gelukkig is hij ook niet beginnen te lopen.

    Ik vond het best wel spannen. Maar op dat moment was ik wel een beetje bang.
    Iemand ook al zoiets meegemaakt?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Te vaak, doodeng.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nee, maar dat is wel creepy zeg :|

    Ja, toen ik snachts van bij een vriendin terug wou keren naar mijn kot, liep iemand achter me. En steeds wanneer ik niet keek, begon die te lopen. Draaide ik me om om te kijken wat het was, ging hij plots weer wandelen. Ik kwam echt gek, deed het bijna in mijn broek :'D Gelukkig was het kermis, dus was er op een gegeven moment een plaats met veel volk, ben ik dan naast een koppel gaan lopen. En vanaf de hoek van de straat ben ik beginnen lopen naar mijn kot. Ik heb de voordeur dichtgeknald en dan pas beginnen zoeken naar het licht :p
    Dus ik weet hoe freaky dat is ja


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik liep ooit naar huis en toen kwam een gast op een geel met zwarte moter met bijpassende helm achter me aan. Ik ben als een gek de poort ingeschoten, mezelf vastklampend aan de deuren van andere mensen. Mocht hij te dicht bijkomen dat ik direct aan kon bellen en om hulp gillen.

    Slim dat je niet meteen naar huis bent geweest, volgende keer moet je doen alsof je aanbelt bij iemand. Dan houden die mensen afstand.


    Let it come and let it be

    Oh my, wat eng. Ik had jaren geleden eens een zwerver die maar achter mij en m'n moeder aan bleef lopen, omdat hij geld wilde. En hij pakte mij bijna vast, dus gelukkig zijn we heel gauw doorgelopen, een winkel in.


    “Love is a contradiction.”

    SchoenVeter schreef:
    nee, maar dat is wel creepy zeg :|

    Ik kwam 's nachts van de gentste feesten en mijn moeder is altijd zo bezorgd om me. Ik zei dat, dat niet moest dus kwam ik te voet naar huis. Er liep een hele tijd een kerel achter mij en telkens als ik me omdraaide grijnsde hij zo eng. Hij had ook teveel gedronken wat het er niet beter op maakte. Ineens liep die naast me en vroeg hij mij naam terwijl hij zijn arm over me heen sloeg. Ik haalde dreigend m'n sleutel uit mijn zak ( Ja ik zou daar iemand mee kunnen verwonden ;p ) en uiteindelijk liep hij weg ;s


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    MaakGeloof schreef:
    Te vaak, doodeng.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, door een joch waar ik altijd al een beetje bang voor was. Hij ging zo'n wheelie voor me maken en knalde bijna tegen me aan, en toen zei ik "flikker op" en toen kwam hij me achterna. Erg eng, want hij heeft altijd een mes bij zich en zijn vrienden, zijn net zo eng.. en toen ik dus was weggekomen, kwam ik ze een uur later ofz weer tegen, in een steegje, waar ik altijd doorheen fiets, stonden ze me daar op te wachten. Ik ben maar via een andere weg gegaan.
    o.o


    Me so good.

    ja in de stad --'

    Een vriendin van mij had dat ook meegemaakt
    Ze heeft gewoon haar pa gebeld om haar op te komen halen :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik fietste een keer rond 12 uur alleen naar huis. Tegenover mij reed een witte auto, die er nogal creep uitzag, met donkere ruiten. Hij begon heel langzaam te rijden, en hij knipperde dat lichtje dat ie linksaf wilde, om mij te stoppen. Gelukkig woonde ik daar nét voor, dus kon ik net onsnappen. Toen reed die gast opeens héél snel door o.O

    Ja, vaak genoeg helaas. Vorige week nog in London.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nee, maar dat is wel eng.


    Food.

    nee, eng. :| maar was het een oudere man of nog een jonge gast?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein