• There is nothing more badass than being yourself

    NeedYouNow schreef:
    Eeey als het in a'dam is komen jullie gewoon allemaal naar mij toee. ik ben er binnen 20 minuten met de trein(AA)
    bij schiphol ben ik ongeveer binnen 1,5 uur ofzo. en ik heb mijn zus haar OV chipkaart dus heb ik bijna 50% korting op een treinkaartje, maar als het een concert is, zal het wel; of ahoy, of de 013, of de melkweg, of paradiso ofzo worden. of nog iets anders wat ik vergeten ben hahaha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HARRYLICIOUS schreef:
    (...)

    Ja ik ook! Waar woon je? (:


    Koog aan de Zaan.. weet niet of je het kent?? Maar dat ligt in Zaanstad.


    What's so bad about being different?

    Cardigan schreef:
    (...)
    Inderdaad haha, moet ik wel iemand mee zien te nemen. Want alleen zou ik toch niet mogen! ;p


    Uh een vriendin van je? Een nicht waar je goed mee kan opschieten, een zus als je die hebt? eheh


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    NeedYouNow schreef:
    Eeey als het in a'dam is komen jullie gewoon allemaal naar mij toee. ik ben er binnen 20 minuten met de trein(AA)


    dat zouvet zijn (;


    i'm broken, do you hear me.

    Avil schreef:
    (...)

    Oh, is er echt een plekje in jouw huis voor mijjj?


    Altijd(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Koog aan de Zaan.. weet niet of je het kent?? Maar dat ligt in Zaanstad.


    Nee ken ik niet ;$ Ik woon in het gooi, het is ook dicht bij mij hehe. Lucky me ;p


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Altijd(:


    Ja!!!
    En ik moet dan wss ook iemand meenemen, maar ik zeg dat ik met jullie ga(:


    Food.

    HARRYLICIOUS schreef:
    (...)

    Uh een vriendin van je? Een nicht waar je goed mee kan opschieten, een zus als je die hebt? eheh

    Haha, ja ik zou best iets kunnen regelen denk ik. Maar ja, ligt er aan of het heel ver weg is.

    HARRYLICIOUS schreef:
    (...)

    Nee ken ik niet ;$ Ik woon in het gooi, het is ook dicht bij mij hehe. Lucky me ;p


    haha dacht ik al.. het is zo'n klein plaatsje.. maarja
    het gooi heb ik wel eens van gehoord(aa)


    What's so bad about being different?

    ik hoop dat het niet meer lang duurt, stel je voor dat het nog een jaar duurt dna zijn we al deze dingen die we nu zeggen al vergeten xd hahaha MAAR ONE DIRECTION VERGETEN WE NOOIT EN ZEKER NIET ALS ZEIN DE BUURT ZIJN!


    i'm broken, do you hear me.

    Cardigan schreef:
    (...)
    Haha, ja ik zou best iets kunnen regelen denk ik. Maar ja, ligt er aan of het heel ver weg is.


    Ja, we zien het wel. Als het pas zeker is, kunnen we een oplossing vinden hehe.


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    ik heb zo'n gevoel dat ik niet mag.

    misschien als het in EHV is.
    dan kunnen Ellen en ik samen gaan ;D


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    Weet iemand waar ik het allemaal op kan spammen?


    Food.

    Bodirection schreef:
    ik heb zo'n gevoel dat ik niet mag.

    misschien als het in EHV is.
    dan kunnen Ellen en ik samen gaan ;D

    Oh ik hoop echt dat het in Eindhoven is. Dan is het maar een halfuurtje met de bus voor mij. :p

    ChelseaPayne schreef:
    ik hoop dat het niet meer lang duurt, stel je voor dat het nog een jaar duurt dna zijn we al deze dingen die we nu zeggen al vergeten xd hahaha MAAR ONE DIRECTION VERGETEN WE NOOIT EN ZEKER NIET ALS ZEIN DE BUURT ZIJN!


    Nee tuurlijk vergeten we die sexgoden niet, haha sorry. Ze zijn echt sdfhdjfhdfgrf, hoe kun je jongens zoals hun vergeten? Dat kan niet, hihi


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.