• There is nothing more badass than being yourself

    Misschien komt het ergens in November of December.. ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Avil schreef:
    Weet iemand waar ik het allemaal op kan spammen?
    hyves/twitter/facebook/Q/tumblr/iedereen die je kent (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ze vragen aan zayn, geloof je in liefde op het eerste zicht, hij zegt ; maybe, it depends on the situation, i think. if you feel like it's love at first sight then it must be. but then it could be lust at first sight, too. i'm guess i'm still finding out


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    ze vragen aan zayn, geloof je in liefde op het eerste zicht, hij zegt ; maybe, it depends on the situation, i think. if you feel like it's love at first sight then it must be. but then it could be lust at first sight, too. i'm guess i'm still finding out

    Wat ben jij aan het zieeen ? :')


    The soul needs autumn.

    ChelseaPayne schreef:
    ze vragen aan zayn, geloof je in liefde op het eerste zicht, hij zegt ; maybe, it depends on the situation, i think. if you feel like it's love at first sight then it must be. but then it could be lust at first sight, too. i'm guess i'm still finding out
    jaaa, ik heb dat interview zeg maar op foto's gezien die van de teen now gemaakt zijn hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Cardigan schreef:
    (...)
    Oh ik hoop echt dat het in Eindhoven is. Dan is het maar een halfuurtje met de bus voor mij. :p


    jaa voor mij ongeveer 3 kwartiertjes, maar da's niks, dan wil mn vader me heus nog wel brengen :$


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    StarEye156 schreef:
    (...)
    Wat ben jij aan het zieeen ? :')


    ik lees de teen now ^^ haha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    ze vragen aan zayn, geloof je in liefde op het eerste zicht, hij zegt ; maybe, it depends on the situation, i think. if you feel like it's love at first sight then it must be. but then it could be lust at first sight, too. i'm guess i'm still finding out



    Waar vragen ze dat (: ?

    Boven me; aaaaaaahww ik wil de teen now ook!!!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 20:05 ]


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    nu ben ik ook wel benieuwd naar het album hoor, en de posters zijn voor en achterkant, wel minder ;o


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    nu ben ik ook wel benieuwd naar het album hoor, en de posters zijn voor en achterkant, wel minder ;o


    maar alsnog ben ik jaloers
    want jij hebt de allerlekkerste foto van Niall!


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    nu ben ik ook wel benieuwd naar het album hoor, en de posters zijn voor en achterkant, wel minder ;o


    ahh da's zonde :(


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    Ik dans nog steeds.


    Food.

    Avil schreef:
    Ik dans nog steeds.


    Ahahah ik ook
    Ik heb een vet lonely party in mijn woonkamer.. mn ma is de hond uitlaten en mn broertjes buiten aan het spelenxD


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    maar alsnog ben ik jaloers
    want jij hebt de allerlekkerste foto van Niall!


    als we lekaar een keer zien eh, wel dan krijg je hem te zien ! (;


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Ahahah ik ook
    Ik heb een vet lonely party in mijn woonkamer.. mn ma is de hond uitlaten en mn broertjes buiten aan het spelenxD


    Ik dans stiekem. Zonder dat mijn ouders het zien.


    Food.