• Ik ben al 5 jaar bevriend met Elien. Elien is sindsdien mijn beste vriendin gebleven. We zaten telkens op dezelfde scholen, steunden elkaar in alles en wisten alles van elkaar.
    Maar nu is alles veranderd. Ze interesseert zich niet meer in mij zoals vroeger. Ze is een modepop geworden, verteld aan één stuk door over haar nieuwe super fantastische vrienden op haar nieuwe fantastische school en luisterd niet meer naar me.
    Gisteren had ik met haar afgesproken om 14u. Ze is me uiteindelijk pas komen ophalen om 15u30, zonder zich te verontschuldigen, ze had me niet eens laten weten dat ze zó laat ging zijn. Haar moéder heeft zich verontschuldigd, maar Elien liet het koud.
    Ik heb het gevoel alsof we uit elkaar aan het groeien zijn. We kunnen niet meer met elkaar praten zoals vroeger, ik en Elien zijn niet meer wij. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik ben het beu dat ik mezelf kwets door te denken dat ze misschien toch m'n beste vriendin niet meer is, maar ook zij doet me pijn, door me anders te behandelen.
    Ik denk dat ik m'n beste vriendin kwijt ben geraakt ='[.


    Moof

    Ik ben bang - als ik dit zo hoor - dat het goed mogelijk is dat jullie uit elkaar zijn gegroeid. Zoiets kan gebeuren en er valt niets tegen te doen. Door de puberteit wordt iedereen anders en soms worden mensen totaal andere mensen. Ik zou niet al te veel op haar lip gaan hangen en op zoek gaan naar mensen naar mensen die beter bij je passen: er zijn nog zat mensen. Geen hand vol maar een land vol ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb byna hetzelfde voor. Alleen s het bij mij dat er iemand leugens over mij zei en iedereen, zelfs diegene waar ik ál mijn geheimen tegen vertelde tegen mij opzette. Maar dit gaat over jouw dus genoeg over mijn problemen.
    Ik zou, als ik jouw was eerst en vooral is met haar praten. Wil ze niet, ga dan eens met haar ouders of iemand dergelijk praten want hoe zij tegen jouw doet dát kan gewoon niet als jullie echt weldegelijk Beste vrienden zijn. Als ze zegt dat ze het zomaar doet, of ze zegt dat ze like geen reden heeft of ze doet alsof je lucht bent als je zo over dat onderwerpmet haar praat zou ik haar even rust en ruimte gunnen. Als het na een paar weken maybe maandan nog niet goed is zou ik gewoon opzoek gaan naar nieuwe en misschien wel betere vrienden. Het klinkt moeilijk, maar dat heb ik zelf ook moeten doen. En ik moet toegeven dat ik nu eigenlijk écht veel betere vrienden heb dan vroeger. Maar ik begrijp dat dit echt moeilijk voor je is, je kent haar al zolang, hebt er zo'n hechte band mee en dan valt alles in duizend stukjes.
    Sterkte<3

    Praat er gewoon met haar over. Dat is de enige manier om dat op te lossen ^^.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik denk ook dat jullie uit elkaar zijn gegroeid. Ik heb dat zelf ook meegemaakt. Die vriendin van mij is vreselijk arrogant geworden en ik kan ook niet meer met haar praten zoals eerst.
    Het is wel erg schofterig dat ze je pas om half vier op kwam halen. Dat moet je echt niet pikken! Je moet haar ermee confronteren en vragen waarom ze zo doet. Dat is denk ik de enige manier om er een beetje uit te komen.
    sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jup, dit herken ik. Mijn vroegere beste vriendin is nu ook zo'n modepop, arrogant, roken, drinken en stoned en blablablaa. =,=
    Lieverd, er is vast ergens nog iemand anders waarmee jij het veel beter kan vinden. Laat haar voor wat ze is, en zoek andere vriendinnen. Want je doet nu alleen jezelf pijn. x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.