• There is nothing more badass than being yourself

    Wiki :
    Holland is een streek in het westen van Nederland, die tegenwoordig opgedeeld is in de provincies Zuid-Holland en Noord-Holland. Die twee provincies zijn echter niet helemaal gelijk aan de streek Holland. Zo is de plaats Woerden meerdere malen veranderd van provincie (tussen Z-Holland en Utrecht) en ligt het nu in de provincie Utrecht. Op 31 mei 2011 telden de beide provincies bij elkaar 6.234.301 miljoen inwoners[1] op een landoppervlakte van 5485,72 km², wat resulteert in een bevolkingsdichtheid van 1136 inwoners per km².


    Mha, ik hoop gewoon dat ze naar 1 de steden dichtbij België komen :'D


    The soul needs autumn.


    There is nothing more badass than being yourself

    als ik niet mag he, ik word zo boos en dan haat ik mijn ouders, maar als ik van mijn pa niet mag, mag ik misschien wel van mijn ma. voordeel van gescheiden ouders, maar ik mag van allebei wel denk ik (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:


    het zou hilarisch zijn moest dit op hun album staan ^^


    Die vind ik super!(H) IK HOU VAN DE POKEMON SONG!


    There is nothing more badass than being yourself

    Cardigan schreef:
    (...)
    Gemert, dat ligt ergens bij Eindhoven in Brabant. :o


    Ai, misschien mag het wel? Anders ga je heeeeeeeeeeeel lang smeken hehe, je moet ze zien! Elk One Directioner moet hun zien, hehe


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    StarEye156 schreef:
    Wiki :
    Holland is een streek in het westen van Nederland, die tegenwoordig opgedeeld is in de provincies Zuid-Holland en Noord-Holland. Die twee provincies zijn echter niet helemaal gelijk aan de streek Holland. Zo is de plaats Woerden meerdere malen veranderd van provincie (tussen Z-Holland en Utrecht) en ligt het nu in de provincie Utrecht. Op 31 mei 2011 telden de beide provincies bij elkaar 6.234.301 miljoen inwoners[1] op een landoppervlakte van 5485,72 km², wat resulteert in een bevolkingsdichtheid van 1136 inwoners per km².


    Mha, ik hoop gewoon dat ze naar 1 de steden dichtbij België komen :'D


    wiki liegt :(
    holland is gewoon 'n ander woord voor Nederland. je hebt wel zuid holland en noord holland. MAAR TOCH HOLLAND IN TOTAAL :( hahahaha.


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    Ik ga gewoon. Ik mag nooit, en mijn tante heeft vast nog wel een plekje in haar flat.


    Food.

    HARRYLICIOUS schreef:
    (...)

    Ai, misschien mag het wel? Anders ga je heeeeeeeeeeeel lang smeken hehe, je moet ze zien! Elk One Directioner moet hun zien, hehe

    Inderdaad haha, moet ik wel iemand mee zien te nemen. Want alleen zou ik toch niet mogen! ;p

    StarEye156 schreef:
    Wiki :
    Holland is een streek in het westen van Nederland, die tegenwoordig opgedeeld is in de provincies Zuid-Holland en Noord-Holland. Die twee provincies zijn echter niet helemaal gelijk aan de streek Holland. Zo is de plaats Woerden meerdere malen veranderd van provincie (tussen Z-Holland en Utrecht) en ligt het nu in de provincie Utrecht. Op 31 mei 2011 telden de beide provincies bij elkaar 6.234.301 miljoen inwoners[1] op een landoppervlakte van 5485,72 km², wat resulteert in een bevolkingsdichtheid van 1136 inwoners per km².


    Mha, ik hoop gewoon dat ze naar 1 de steden dichtbij België komen :'D


    Ja, eigenlijk wel, maar Holland staat ook wel bekend als gewoon Nederland, alleen officieel is het ''The Netherlands''. Niet dat het buitenland zich daar iets van aantrekt. xD Holland is al duidelijk en ze hebben het over landen dus. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Eeey als het in a'dam is komen jullie gewoon allemaal naar mij toee. ik ben er binnen 20 minuten met de trein(AA)


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    als ik niet mag he, ik word zo boos en dan haat ik mijn ouders, maar als ik van mijn pa niet mag, mag ik misschien wel van mijn ma. voordeel van gescheiden ouders, maar ik mag van allebei wel denk ik (:


    Ik mag zeker weten van mijn ma;D


    What's so bad about being different?

    StylesSwag schreef:
    HStyles_Fans Laura :)
    by RawnakL
    Apparently Harry was getting pissed off at the management today because they were stopping him from meeting fans. So he told them to 'leave
    8 minutes ago Unfavorite Undo Retweet Reply

    Zo lief!<3



    oh das zoooooo schattig !


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    Eeey als het in a'dam is komen jullie gewoon allemaal naar mij toee. ik ben er binnen 20 minuten met de trein(AA)


    Oh, is er echt een plekje in jouw huis voor mijjj?


    Food.

    NeedYouNow schreef:
    Eeey als het in a'dam is komen jullie gewoon allemaal naar mij toee. ik ben er binnen 20 minuten met de trein(AA)


    Ja ik ook! Waar woon je? (:


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    NeedYouNow schreef:
    Eeey als het in a'dam is komen jullie gewoon allemaal naar mij toee. ik ben er binnen 20 minuten met de trein(AA)


    En ik een half uur. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''