• Hoihoi :)
    Hier ga ik leuke plaatjes/afbeeldingen/.. zetten die ik zelf heb bewerkt ^^
    Veel plezier met kijken + reacties & tips zijn welkom!
    Xx
    Marieke

(PS:Blijkbaar ben ik goed in covers maken, dus requests zijn heel welkom!)

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:51 ]

Ehmm.. Ik heb hem ook geüpt in kleur, ik hoop dat je niet boos bent.. Want ik vind zoal kleur als geen kleur bij dit plaatje passen :]

Klikje voor ware grootte ^^

Klikje voor ware grootte :)

De mensen zijn wel een beetje jong ;x

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Welke leeftijd wens je dan (A)?

Gimp schreef:
    Welke leeftijd wens je dan (A)?

Meer in de 20 voor het meisje en de jongen mag eind de twintig, begin de 30 zijn.. Sorry dat ik moeilijk ben :x Ik ga de volgende keer wat duidelijker zijn

[ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 11:16 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik voel me echt schuldig, omdat ik zoveel covers van je vraag... :$
    Maar zou je er nog ééntje voor me willen maken? -hierna stop ik even met nieuwe stories te schrijven namelijk-,
    met de titel: You only love me when I’m leaving
    Ik zou er graag Draco Malfoy hebben en iets van footprints in de sneeuw ofzo, omdat hij weg gaat zeg maar ;3

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Ahw, my dears :3
    Als ik dit niet graag deed, opende ik deze topic toch niet =)

Titel: Lucy prince
    Kleuren: vrolijke, lichte kleuren
    Lettertype: voor de titel een ander lettertype dan voor de tekstjes. Maar deze moeten nog wel sierlijk zijn.
    Foto's:1en 2
    Extra's: 'we have crossed some broken bridges' en 'Tired of being what you want me to be' als tekstjes apart.

[ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 19:56 ]

Ex astris, sciencia

Ik zou ook graag een cover willen, als je tijd hebt. (:
    Graag een foto van twee vriendinnen, het liefst hand in hand - het mogen ook kinderen zijn. En dat gecombineerd met een dagboek, of iemand die een dagboek leest... verder maakt het niet veel uit en er moet nog geen tekst bij.
    Oh, btw, kun je waarschuwen als je hem gemaakt hebt? :'D

[ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 21:16 ]

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Sure, ik zal je waarschuwen ^^
    Aan iedereen!
    Umm.. :'D
    Ik heb nu even genoeg werk xD! Duseh.. Stop maar even met covertjes bestellen :3.
    Als ik klaar ben met de bestellingen die ik nu al heb, dan laat ik dat weten en kunnen jullie weer bestellen (A)

Umm.. Ik maak ze morgen, goed?
    Ik heb namelijk vandaag al veel werk voor school gehad, en ik ben moe omdat ik ook samen met mijn moeder veel nagellak zijn gaan kopen! (6 potjes O_O)

Mooi?

Gimp schreef:
    Ik heb namelijk vandaag al veel werk voor school gehad, en ik ben moe omdat ik ook samen met mijn moeder veel nagellak zijn gaan kopen! (6 potjes O_O)

Mooi?

Die kleuren zijn echt nice (bloos)

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Gimp schreef:

Mooi?

Hoe doe je die witte strepen erop? Dat vind ik echt geweldig!

Gimp schreef:

Mooi?

Cool, neat, swell -Cry

Hoe doe je die witte strepen erop? Dat vind ik echt geweldig! .

--
    Dat doe ik met die witte nagellak die ik vastheb, het is speciaal gemaakt voor Nail Art en heeft een superdun penseeltje ^^

Wachtlijst:
    -Yarrow
    -Negligible
    -Tragically
    -Bronte
    -iPotter

[ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 14:09 ]