• Ik had een paar ideetjes. De redenen, ik wou graag in real een boek schrijven, maar dan een eigen verhaal. En ik heb dus twee ideetjes, die ik misschien allebei ga uitbrengen (:.

    Idee 1.

    Maddy Katness woont in Londen en gaat daar naar school. Ze is daar de populairste en gaat bijna nooit met liefde om. Totdat ze de mysterieuze Todd ontmoet in de nacht. Maar zodra ze merkt dat hij een vampier is, komt de nieuwsgierigheid naar boven. Zou de liefde die zich tussen hen afspeelt veilig blijven?

    Genre: Avontuur, Fantasie, Romantiek, Verhalenbundel.


    Het lijkt me of jullie denken aan ‘Twilight’, maar daar gaat het totaal niet over.

    Idee 2.

    Abby Briant heeft geen familie meer. Haar ouders en zusje zijn toen ze vier was omgekomen in bij een auto-ongeluk. Nu, tien jaar verder, is ze heel erg veranderd. Maar als ze een oude spiegel vindt die de geestenwereld opent, draait haar leven door. Zal ze contact kunnen maken met haar familie? En wat als ze verliefd word op een geest, die haar verteld over het conflict tussen de stervelingen en de geesten?

    Genre: Spanning, Fantasie, Romantiek.


    Wat vinden jullie ervan? Laat het me weten (:.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 13:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De eerste doet me meet aan iets anders denken dan Twilight
    Maar de tweede klinkt leuker :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Doen de tweede


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nou, een boek uitbrengen is niet bepaald makkelijk, been there, tried that.
    Maar als je doorzet hoop ik dat het lukt voor je.

    Maar ik zou 1 verhaal kiezen, en het eerst compleet uitwerken, en er rekening mee houden dat uitgever, na je verhaal gelezen te hebben, kan vragen om het helemaal overnieuw te schrijven, en dingen te veranderen etc.

    Idee 2 lijkt me origineler, als je dat uitwerkt, hoop ik dat het lukt :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Idee 2 is beter


    All I have in life, is my imagniation.

    Idee twee is leuk! Eén is inderdaad minder origineel.
    Veel succes verder..


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Het tweede idee is beter. c: Veel succes!


    wth.

    En nog een klein dingetje, ik ga het 2de idee dan ook uitbrengen op Quizlet ;).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou eerder eerst het idee opsturen en kijken of er vraag naar is en het dan pas uitwerken. Of een deel uitwerken en dat vast opsturen, want als het idee niet aanslaat, heb je kans dat je het voor niks hebt gedaan.
    En ik vind idee twee origineler, dus ik ga voor die, succes!


    “Love is a contradiction.”

    Idee 2 lijkt me echt leuk. :'D

    2e, er zijn al zoveel verhalen over vampieren.


    <3

    Ideen één spreekt me aan, maar idee twee lijkt me origineler.

    Vampiers zijn nu echt te vaak gebruikt
    Ik zou voor nummer 2 gaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Bij het eerste idee twijfel ik of je er lang over gaat kunnen schrijven.
    Het tweede zou je dan misschien best proberen


    comfort in c h a o s

    Het tweede lijkt me heel leuk, maar ik zou haar ouder maken. 17 of zo. Als je er een boek van wilt maken, toch.


    Has no one told you she's not breathing?

    Second one.


    Life is all about having a good time.