• Ik moet morgenochtend naar de tandarts en ik heb er echt een vreselijke hekel aan! Mijn tandarts lijkt het namelijk prettig te vinden om mij extra te martelen in die stoel -kan ook gewoon mijn gedachten zijn-
    Hier nog meer tandarts *uhum* liefhebbers?


    I love you Tim

    Stonem schreef:
    Ik vind de tandarts zelf niet eng, ik vind 't alleen irritant dat ik dan weer helemaal moeite moet doen om erheen te gaan :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga maar twee keer per jaar naar de tandarts dus het valt wel mee (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik haat de tandarts.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die boren hangen dan recht voor mijn neus te bungelen... O-o

    Ik heb nog nooit een gaatje gehad dus hij heeft me nog nooit echt heel veel pijn gedaan (krul)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik ben er ook geen fan van(krul).Ik moet vandaag naar de ortho omdat er wat losgeraakt is D:,


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bronte schreef:
    Ik snap niet wat iedereen zo erg vind aan de tandarts,


    ik ook niet, de mijne is mega lief en mijn ortho best grappig.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind het niet erg om naar de tandarts te gaan.. heb nooit problemen.


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Stonem schreef:
    Ik vind de tandarts zelf niet eng, ik vind 't alleen irritant dat ik dan weer helemaal moeite moet doen om erheen te gaan :')


    comfort in c h a o s

    Ik vind het niet eens zo erg om naar de tandarts te gaan. Kan ook komen omdat de mijne aardig is (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Toevallig! Ik moet morgen middag naar de tandarts. Gaatje boren :P Maar ik vind het niet erg, aangezien ik al 2x in mijn leven naar de kaakchirurg ben geweest, ben ik heel wat gewend hoor! :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tuala schreef:
    Ik vind de tandarts niet zo erg, maar die van ons is heel aardig.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eerst had ik een hele vriendelijke, maar die is gestopt :( Die ik nu heb vind ik niet zo leuk, maar hij valt wel mee, sinds hij doorheeft dat hij eerst moet vragen of ik wel verdoving wil voor het een of ander :)

    Ik ben zelf als de dood voor de tandarts, haha.

    Maar je overleeft het wel hoor.
    Hoop ik voor je.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”