• serieus, ik heb justin bieber posters op mijn bed liggen aangezien ik ben verhuist, en ik was van plan om al mijn posters op te hangen, maar mijn baby katje, die vet snoezig en lief is, begon aan mijn posters te kauwen, en te krabben en al die dingen o_o

wie heeft ook van die moordlustige huisdieren ?

[ topic verplaatst door een moderator ]

Life is a beautiful struggle

De twee oudste katten van de vier bij mij thuis wil je zeker weten niet. Bij jou valt het nog mee, geloof me. Bij mij piesen, poepen, niesen en ga zo maar door de twee oudste alles op. =/

[ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 20:27 ]

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

jij hebt een coole kat

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Feorge schreef:
    Jouw kat rules.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Feorge schreef:
    Jouw kat rules.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

DDLovato schreef:
    geen moordlustige huisdieren (vissen kunnen dat nu eenmaal niet), maar wel een moordlustige zus die ook al mijn posters vernield (én steelt)

en misschien wil een vriendin van mij wel ruilen, haar katten gaan in de kerstboom liggen

of zo :

"You'll stay with me?" "Until the very end."

Awesome ;D

Mijn katten hebben niet door dat ik allergisch ben ): ze blijven me stalken. Ik vind het niet erg, maar ik kan niet anders D;

Destroy what destroys you.

Ik niet.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Mijn hond hebben we net uit de zetel moeten bonjouren, en hij weeeeeet dat dat niet mag... (joehoe)

But I still have this faith in the truth of my dreams.

hoe oud is die die heeft tenmiste wel hersenen. alhoewel hij smaakt niet lekker. ach ja. mijn kat doet niks want ik heb er geen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Videotape schreef:
    Mijn hond is echt wacko

+ Love your cat ;D mijn kat is toch ok niet bepaald normaal o.O

[ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 21:03 ]

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Mijn hond. Tsja, mijn hond. Die vind het serieus fantastisch om plastic bakken op z'n hoofd te hebben.

It's time to be happy again.

NYC schreef:
    Je kat heeft nu al verstand (:

Don't walk. Run, you sheep, run.

Smart kitty.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

DDLovato schreef:
    (...)

en misschien wil een vriendin van mij wel ruilen, haar katten gaan in de kerstboom liggen

of zo :

Hoe komt tie daar nou weer O.o
    en schattig!

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Je kat is genius :'D
    & als er een jongen naast me komt zitten springt mijn hond tussen ons in en schuift hem opzij. ik zweer het je, dat beest is duivels(cat)

I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe