• Ik heb even een vraagje over Azkaban, je weet wel die gevangenis in de Harry Potter series.
    Houden de gevangenen daar hun toverstok wel of niet?

    Als je het niet weet, mag je antwoorden wat jij denkt. Ik heb dit namelijk nodig voor een hoofdstuk. (:

    Harstikke bedankt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, die worden afgepakt.
    Dat was in deel 7, hoorde je iemand die rondreisde met die twee kobolden en Daan of zo, en Ted Tops, dat hij iemand kon neerslaan en zijn toverstok weer kon afpakken die van hem afgepakt was. Die mag je dus niet mee hebben.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Locomotor schreef:
    Nee, want in boek 4 vertelt die Barty Crouch dat hij sinds dat hij in azkaban is gekomen geen toverstok meer heeft gehad.


    Geen toverstokken dus, als het zo in het boek staat. Het was wel een goede vraag(krul)


    All I have in life, is my imagniation.

    StarEye156 schreef:
    (...)
    Hij veranderde in een hond, daar heb je geen stok voor nodig :')

    Maar ik denk wel dat ze die nog hebben want elke ontsnapte gevangene heeft altijd zijn ogen stok nog als Harry ze 'tegen komt'


    Daar heb je toch wel een stok voor nodig? *denkt aan hp 3 het stukje waar Pippeling ontsnapt*


    Happy Birthday my Potter!

    Blijkbaar is het dus niet, ik ga het wel doen, anders komt mijn stukje niet meer uit haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Blijkbaar is het dus niet, ik ga het wel doen, anders komt mijn stukje niet meer uit haha.
    \

    Volgens mij klopt er gewoon iets niet in het verhaal, dus doe inderdaad maar wat het beste uitkomt in je verhaal.


    Happy Birthday my Potter!

    Maar, als je er geen zin meer hebt spreek je toch even de Avada Kedavra vloek over jezelf uit? Zouden niet heel veel mensen dat al gedaan hebben?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tranquillity schreef:
    Tuurlijk niet. Dan kunnen ze gewoon ontsnappen als ze die hebben (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tranquillity schreef:
    Tuurlijk niet. Dan kunnen ze gewoon ontsnappen als ze die hebben (:

    Je geeft een dief toch ook geen pistool mee in de gevangenis?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb het antwoord al, hihi.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Oké, allemaal heel erg bedankt, ik ga het zo schrijven dat de toverstok wel gehouden mag worden. (:


    Je houdt je stok niet!
    Sirius Zwarts ontsnapt omdat hij een faunaat is. Faunaten kunnen van gedaante wisselen zonder toverstok en omdat Sirius als hond een stuk magerder was, kon hij door de tralies heen. Hij zwom daarna terug naar het land.
    De toverstok die hij later bezat was niet van hem.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    TEDDYPICKER schreef:
    Nee, die worden afgepakt.
    Dat was in deel 7, hoorde je iemand die rondreisde met die twee kobolden en Daan of zo, en Ted Tops, dat hij iemand kon neerslaan en zijn toverstok weer kon afpakken die van hem afgepakt was. Die mag je dus niet mee hebben.


    Nee, dat was met de bloedhonden. Het duurt dan nog wel even voor je in Azkaban komt - als je pech hebt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Je houdt je stok niet!
    Sirius Zwarts ontsnapt omdat hij een faunaat is. Faunaten kunnen van gedaante wisselen zonder toverstok en omdat Sirius als hond een stuk magerder was, kon hij door de tralies heen. Hij zwom daarna terug naar het land.
    De toverstok die hij later bezat was niet van hem.


    Dat mag misschien wel zo wezen, ik ga het toch zo schrijven. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Dat mag misschien wel zo wezen, ik ga het toch zo schrijven. (krul)


    Oké ;'p
    Ik beantwoorde gewoon je vraag (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Daar heb je toch wel een stok voor nodig? *denkt aan hp 3 het stukje waar Pippeling ontsnapt*


    Je hebt geen toverstok nodig om te veranderen in een dier. Als je een faunaat bent, natuurlijk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.