• hey meiden ^^

    Langzaam aan rol ik eindelijk een beetje de modellenwereld in, en nou heb ik als advies om mijn buik nog wat platter te maken. Aangezien ik niet again richting anorexia wil gaan, zou ik graag advies krijgen van jullie van hoe ik dat het beste kan doen. Als je me kan helpen, heeeel graag :)

    Xxx(flower)

    Veel sporten, niet teveel snoepen maar wel gewoon normaal blijven eten.

    Gewoon gezond eten, buikspieroefeningen en om de 2 a 3 uur gewoon iets kleins eten. Je moet jezelf namelijk niet - weer - uithongeren. (:


    To infinity and beyond •

    Gewoon gezond eten, sporten. Voor een platte buik helpen buikspieroefeningen. Dan krijg je een gespierde buik ban dus ook wat platter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dit soort topics mogen tog niet meer :8


    Shoganai i ne~

    fruit eten (;


    All I have in life, is my imagniation.

    Buikspieroefeningen. En gewoon blijven eten, aangezien dat ervoor zorgt dat je een mooi figuur krijgt én er gezond uitziet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Elke ochtend sit-ups. Begin op maandag met 50 en doe er elke dag 50 bij, doe het wel op een bepaald tempo. In het weekend krijg je vrijaf (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    BeHuffelpuf schreef:
    dit soort topics mogen tog niet meer :8

    Had ik in een ander topic ook al gezegd, maar duidelijk wel weer..
    Hier klaagt ze wel niet over haar gewicht en lichaam enzo, ze vraagt gewoon tips voor een plattere buik (:
    Niet snoepen, veel buikspieroefeningen, meer kan je niet doen volgens mij


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Veel sporten, niet snoepen, veel water drinken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the