• Heb men dag niet, het lijkt alsof iedereen me haat. Srry als ik mensen kwets door wat ik zeg, maar het zit niet mee vandaag!

    KimCupCake Srry als ik j kwetste!!


    *He's the one.

    Srr dat ik het zeg, maar moet je daarvoor een topic maken??


    Stop wishing, Start doing..

    Joa!!!


    *He's the one.

    Ik haat je niet. Ik ken je ook niet verder ..

    Maar waarom dan?


    Mew <3

    Nhà ik had 4dagen geleden zo een dag, heb ik lekker een goede vriendin uitgekeft ;S
    Njà ze vergeeft maar 1x, maar kdenk ni da ze meent da ze mij vergeeft ;S
    Njà iedereen heeft wel is een dag da ni meezit.


    -

    Ik weet niet!!! het lijkt gwn zo,, het ligt gwn aan mij denk ik!!


    *He's the one.

    i don't hate you x']


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    En nu trappen ze het allemaal af!! -_-'


    *He's the one.

    Srr dat ik het zeg, maar moet je daarvoor een topic maken??
    Sorry dat ik het zeg, maar moet je daar zo op reageren .. >.< Laat der toch lekker. Als ze het op deze manier toch kwijt kan!

    Nou meis.. Ik haat je in ieder geval niet.. En iedereen heeft wel eens zijn dag niet. En als mensen elkaar nooit zouden kwetsen dan zou er iets niet kloppen. Die persoon draait wel weer bij.. en al helemaal na deze topic denk ik :)

    x. (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoop het wnt nu si ze off gegaan o.O en mijn andere vriendin ook -_-'


    *He's the one.

    Lieford, dan zijn we al met 2 want ik heb m'n dag vandaag ook niet. Ik weet niet wat het is maar het liefst zou ik nu in huilen willen uitbarsten. Het lijkt gewoon of iedereen vandaag de haat heeft op mij enzoo (huil)

    Schat x3

    Ik hou van je,ook al heb je je dag een keer niet hoor!En Kim is naar haar opa&oma,van daar(A)


    Lalalalalalalala.

    Lieford, dan zijn we al met 2 want ik heb m'n dag vandaag ook niet. Ik weet niet wat het is maar het liefst zou ik nu in huilen willen uitbarsten. Het lijkt gewoon of iedereen vandaag de haat heeft op mij enzoo (huil)

    Ik haat jouw niet, dn hebben we het zelfde voor!!


    *He's the one.

    Schat x3

    Ik hou van je,ook al heb je je dag een keer niet hoor!En Kim is naar haar opa&oma,van daar(A)


    ke dn.x3


    *He's the one.

    Ik haat jouwn ook niet maar het voelt gewoon zo enzoo ik word vandaag super hard genegeerd. Njah zal wel gewoon een gevoel zijn ofzo zeker. Maar lieford, ik hou ook van jouwn en haat je niet hoowr

    Wel dat ehb ik nu ook iedereen zegt gemene dingen tegen mij, en ik voel em ook genegeerd!!!! Hmppff drm voel ik me dus KUT!!!


    *He's the one.