• Ja, ik heb een Crea bui en heb mijn skills opnieuw verbeterd, plus ik het een exclusief programma om te bewerken en beschik over een hele verzameling prachtplaatjes.

    Dus, vertel me het volgende:
    Omschrijving Cover:
    Tekst Cover:
    Eventueel plaatje Cover:
    Extra eisen:

    Ik sla ze op de bewerkmanier op, dus als je achteraf zegt van 'Dat moet weg' of 'Dat iets donkerder' I'll do it!

    Voorbeelden: Till I Collapse | Ugly Secrets | When Love Comes Out

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 22:16 ]


    Let it come and let it be

    Kan je misschien eens iets proberen voor Secrets? Je krijgt carte blance! Seth hoeft er trouwens niet op.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Kan je misschien eens iets proberen voor Secrets? Je krijgt carte blance! Seth hoeft er trouwens niet op.

    Sure :3


    Let it come and let it be

    Omschrijving Cover: Een meisje met blond haar, Eventueel Justin Bieber (recente foto).
    Tekst Cover: Het gaat over chantage, dus misschien iets van Blackmail? Of doe maar de titel; Be my girlfriend for a month and I will publish your photos, featuring Justin Bieber.
    Eventueel plaatje Cover: -
    Extra eisen: -

    Ik wil graag een sierlijk lettertype en de 2de en 3de foto vervaagt(maar dan ook echt alleen die). De titel(Girlfriend-JDB)en een zinnetje uit het liedje Girlfriend van Avril Lavigne. Graag deze foto's:
    1.



    2.



    3.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    Ik wil graag een sierlijk lettertype en de 2de en 3de foto vervaagt(maar dan ook echt alleen die). De titel(Girlfriend-JDB)en een zinnetje uit het liedje Girlfriend van Avril Lavigne. Graag deze foto's:
    1.



    2.



    3.


    Ik kan bijvoorbeeld het meisje uit foto 2 vervagen en bij foto 1 er op plakken, maar ik kan ook gewoon allemaal achter elkaar, dat je zegmaar doorzichtig krijgt, welke wil je? :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik kan bijvoorbeeld het meisje uit foto 2 vervagen en bij foto 1 er op plakken, maar ik kan ook gewoon allemaal achter elkaar, dat je zegmaar doorzichtig krijgt, welke wil je? :3



    Doe maar optie 2


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Laamaar. -

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 19:38 ]


    I will be.

    Heeey,

    Omschrijving cover: Duister, mysterieus.
    Tekst cover: 'We are not the same ||DM||' en '©Lipglosss' en als je dat wil jou naam. met een sierlijke lettertype.
    Eventueel plaatje: klik, klik klik and klik

    Alvast bedankt,
    XXXx (flower)

    Omschrijving cover; Iets dromerigs, met reizen (dus een landkaart ofzo)
    Graag met dit plaatje; http://i51.tinypic.com/iyzurk.png of http://i55.tinypic.com/359ahcz.png.
    En met deze tekst; When I wasn't looking.
    De kleuren graag een beetje neutraal. Wit, creme etc.
    Oja, ik vind het trouwens geen probleem om te vermelden dat jij de cover hebt gemaakt.
    Alvast bedankt! (=

    Omschrijving Cover: Twee vriendinnen - het liefst hand in hand - op de achtergrond en dan op de voorgrond een plaatje van een dagboek, of iemand die een dagboek leest. Je mag creatief zijn.
    Tekst Cover: Ik ben nog niet zeker over de tekst en zal hem er later zelf bij zetten.
    Eventueel plaatje Cover: deze of deze als foto van de vriendinnen.
    Extra eisen: /
    Kun je zeggen als je hem hebt? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Omschrijving Cover: Een vrolijke, als het kan. Wel mysteries en donker
    Tekst Cover: Nothing's fine, I'm torn.
    Eventueel plaatje Cover: Iets van one direction en een meisje wat op Zayn Malik lijkt.
    Extra eisen: Heb ik niet echt :D


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."