• Ja, ik heb een Crea bui en heb mijn skills opnieuw verbeterd, plus ik het een exclusief programma om te bewerken en beschik over een hele verzameling prachtplaatjes.

    Dus, vertel me het volgende:
    Omschrijving Cover:
    Tekst Cover:
    Eventueel plaatje Cover:
    Extra eisen:

    Ik sla ze op de bewerkmanier op, dus als je achteraf zegt van 'Dat moet weg' of 'Dat iets donkerder' I'll do it!

    Voorbeelden: Till I Collapse | Ugly Secrets | When Love Comes Out

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 22:16 ]


    Let it come and let it be

    Omschrijving Cover: Graag een beetje een donkere cover, een stoere, soldaat-achtige meid en met natuur erin verwerkt
    Tekst Cover: Chosen Saints
    Eventueel plaatje Cover: -
    Extra eisen: tekst er een beetje leuk opgezet, dus niet gewoon met paint oid ;x

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 21:58 ]


    I am an idiot, I move.

    Ik Ik! Secondje, ik geef de omschrijving

    Omschrijving Cover: Euhm, een beetje vervaagd zoals in een droom, graag met een meisje (met witte jurk, hoeft niet) en met een ketting. Liefst een gouden ketting met een groene 'diamant', maar dat hoeft niet. Het mag een gewone ketting zijn ook (: De rest mag je kiezen
    Tekst Cover: Reveiling Dreams (er mag nog een opschrift bij, maar ik zou niet weten wat)
    Eventueel plaatje Cover: -
    Extra eisen: Sierlijk lettertype graag, in lichte kleuren

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 22:05 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Drone schreef:
    Omschrijving Cover: Graag een beetje een donkere cover, een stoere, soldaat-achtige meid en met natuur erin verwerkt
    Tekst Cover: Chosen Saints
    Eventueel plaatje Cover: -
    Extra eisen: tekst er een beetje leuk opgezet, dus niet gewoon met paint oid ;x

    Bedoel je met leuk, sierlijk, of met eenlichtgevende rand? Of had je iets anders in gedachte?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Bedoel je met leuk, sierlijk, of met eenlichtgevende rand? Of had je iets anders in gedachte?

    Sierlijk eigenlijk. Maar vooral niet een mooie cover met daaroverheen dikke witte paint letters xd.


    I am an idiot, I move.

    Omschrijving Cover:
    Duister, sierlijk, heen specifieke eisen, laat je creativiteit er op los!

    Tekst Cover: Crystal Hearts

    Eventueel plaatje Cover: Link en Luca

    Extra eisen: Die twee plaatjes meoten er zeker op, voor de rest ziek je maar!


    Verhaal:

    Deze twee jongens zijn een tweeling, ze waren vondelingen en inplaats van hun hart hebben ze allebei een edelsteen met speciale krachten in hun borstkas. (Robijn voor Link, Aquamarijn voor Luca)
    Misschien handig om te weten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Omschrijving Cover: Sowieso iets met de wind en gekleurde blaadjes. Verder het liefst iets met een ketting of een armband -een sieraad dus-. Tjah, in ieder geval niet te duister.
    Tekst Cover: Coloured Wind -ja, met de hoofdletters-
    Eventueel plaatje Cover: Zoiets bedoel ik met de wind en gekleurde blaadjes. Het hoeft natuurlijk niet specifiek dit plaatje te zijn.
    Extra eisen: Hmm... Nope niks.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful


    Plaatje is aanklikbaar.


    Let it come and let it be

    Omschrijving Cover: Simpel, duister, mysterieus verleidelijk men moet de passie zien tussen de drie mensen alleen hun gezicht of net tot hun borst is al genoeg. (James) en (Dianna) verliefd terwijl (Paul) op hun toe kijkt
    Tekst Cover: Blood Haunted Heart (sierlijk en met hoofdletters) met een donker rode schaduw
    Eventueel plaatje Cover: in elk geval de acteurs James Bradley Dianna agron en Paul Wesley dit plaatje mag evenwel gebruikt worden voor james en dianna
    Extra eisen: James Brandon moet zeg maar een beetje doorzichtig zijn (hij is een geest.)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 0:26 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 22:49 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:


    Zou de tekst in een ander kleurtje kunnen? ;x Iets lichter misschien..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zo? :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Zo? :3

    Ja, perfect! Dankje =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right


    Let it come and let it be

    Omschrijving Cover: Een beetje duister, mysterieus. Het moet een beetje crimineel zijn, licht sadistisch. Het gaat over een meisje dat ontvoerd is door een sadist (en de zoektocht naar het meisje).
    Tekst Cover: 'Secuestro' en '©Postcards'
    Eventueel plaatje Cover: misschien een foto van een ontvoerd meisje of zo ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CountMeIn, geweldig en perfect :3 Thank you


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.