Dat jullie niet kunnen wachten totdat je je usernaam kan veranderen? Nou dat heb ik NU dus En ik moet nog tot vrijdag wachten :d
It's going to be difficult, but not impossible.
Nee, eigenlijk nooit
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
um nee
Taize schreef: Nee, eigenlijk nooit
Smile and live.
Neen..
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Nee
quidquid excusatio prandium pro
Nee, ik ben blij met Escritura Het betekent schrijven. ik hou mijn usernames best lang eigenlijk...
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Escritura schreef: Nee, ik ben blij met Escritura Het betekent schrijven. ik hou mijn usernames best lang eigenlijk...
Ja dat heb ik nu, ik kan mijn username pas maandag veranderen. Maar zit dan in Duitsland ;d
They fell in love, didn't they?
Selfish schreef: Ja dat heb ik nu, ik kan mijn username pas maandag veranderen. Maar zit dan in Duitsland ;d
[ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 19:24 ]
Zilverui schreef: (...) Oooh okee ik wissel iedere maand n.n
comfort in c h a o s
Smeyalata schreef: (...) Haha dat deed ik eerst ook altijd C: ben net weer actief na.. jaren. nu hou ik het bij deze naam , Smeyalata is een lied van scenes of a crime :B
Wel als ik er eentje weet, zoals nu En ik mag hem volgende week veranderen, ook al zit ik dan op een festival :')
As travars
Ik verander de mijne nooit
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
Grimshaw schreef: Wel als ik er eentje weet, zoals nu En ik mag hem volgende week veranderen, ook al zit ik dan op een festival :')