• Ik hoor van zoveel mensen scheld niet met kanker terwijl ze zelf ook soms progenlijk zeggen uit woede . xD

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 18:08 ]

    Tja, iedereen scheld wel eens met kanker of heeft dat gedaan, bewust of onbewust. Mijn vriendin is eraan gestorven, maar ik vind het niet erg als mensen in mijn omgeving daarmee schelden.


    Olive

    Weatherby schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk als je scheldt met ziektes ô.o


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Temperate schreef:
    Ik zeg het wel eens per ongeluk, maar jouw oude username is Kenker en dat vind ik ziek.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Weatherby schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk als je scheldt met ziektes ô.o


    Ivar Oosterloo.

    Authors schreef:
    Tja, iedereen scheld wel eens met kanker of heeft dat gedaan, bewust of onbewust. Mijn vriendin is eraan gestorven, maar ik vind het niet erg als mensen in mijn omgeving daarmee schelden.


    Kijk eens bij haar oude usernames. Sorry, ik scheld er ook weleens mee, maar om nou Kenker als username te nemen..?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ben er zo op tegen.
    waarom zou ej er mee schelden ?
    zeg dan its anders wat net zo'n idioot woordt is maar dan met andere betekenis :@
    bijvoorbeeld tuinkabauter(A)
    nee grapje. maar toch mensen moeten het gewoon niet doen !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    C18 schreef:
    Ik scheld nooit met kanker, wel met tering en tyfus. De laatste twee liggen me lekkerder in de mond dan de eerste, nothing more.
    En natuurlijk is hier weer zo'n zalige ethiek-discussie uitgekomen of het al dan niet 'kan' dat je ermee scheldt.

    Mensen die schelden met kanker zijn bij mijn weten oppervlakkig, naïef en ronduit dom.

    kijk mensen, hier kunnen jullie verder gaan over der :Y)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 23:48 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    You're awesome Asarte :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    IK MOET GAAN SLAPEN D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    No!! :(


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *O*


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    StoryBelle schreef:
    You're awesome Asarte :Y)


    thank you (: Jij ook hoor

    Nou eigenlijk is mijn popcorn nog niet op en is er geen goede film meer op tv dus moet ik dit wel gaan volgen*O*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    JA WE KUNNEN VERDER <3
    Now I'm happy!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    omfg jullie pakken ook gewoon een andere om vol te spammen hé? xD

    Ooh en lizz, om te reageren op pagina 15 van het vorige topic waar je vroeg waar de bèta's bleven? Ik was er wel, maar ging kapot van het lachen (joehoe)