• Waarschuwing: beelden kunnen als schokkend worden ervaren. Dit is dus geen filmpje voor de gevoelige kijker!

    Het filmpje

    Vanwege de schokkende foto die al meteen te zien is, is het filmpje verwijderd en kan het alsnog bekeken worden door op de link te klikken.


    Een veels te vroeg geboren baby.

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2011 - 19:04 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Ik heb eens een kindje gezien van mijn ex schoonzus die is gehaald met 8 weken.

    Trauma echt trauma.

    Maar ik ging met haar mee om haar te steunen.

    Idd,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    IK weet het al. Die vrouw heeft een trio gehad met een paard en een slang. [omg ik ben gemeen] OKE DIT HEB IK NIET GEZEGT.

    iel die tieners met twee in een lijf en die kleintjes met twee hoofden aan elkaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is hier nog meer informatie over? Alleen dat filmpje kan er toch niet zijn?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Fellatio schreef:
    (...)
    Idd,


    Nee echt.

    Het enige wat je zeg was een klompje cellen met een paar ogen. En toen het er eenmaal uit was ging ze het knuffelen. Ik dacht dat het uit elkaar zou vallen..

    Hale schreef:
    (...)

    Nee echt.

    Het enige wat je zeg was een klompje cellen met een paar ogen. En toen het er eenmaal uit was ging ze het knuffelen. Ik dacht dat het uit elkaar zou vallen..


    Ik snap je (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik snap je (:


    Het zelfde meegemaakt?

    Oh,dat is zielig voor dat kindje. Ik vind het wel bijzonder dat het leeft. Ik bedoel, longen worden als laatst ontwikkeld en het is veelte vroeg geboren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oh jezus dat ziet er echt eng uit :o


    As travars

    Dat is iets meer dan vroeg geboren hoor...


    Olive

    Van een afstand was het nog om aan te zien, maar toen de close-up kwam.
          Mijn hart stond stil.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 19:50 ]


    Let it come and let it be

    Hale schreef:
    (...)

    Het zelfde meegemaakt?


    een lerares van de basischool kreeg dr kindje 10 weken te vroeg (: & damn dat zag dr zielig uit.

    en kindje van me zus ook aardig wat weken.. [ik weet niet meer hoeveel] en die moest toen ook nog aan de bloed tranfusie,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weet je, die moeder ziet wél wat er in het kindje zit. Ze houd haar kindje liefdevol vast en beschout het niet als iets 'walgelijks'. Ik vind het zowel prachtig om te zien, als zéer zielig.
          Je hebt je kind met zó veel moeite op de wereld gezet, ondanks de enorme verminking leeft het toch en dan... Dood, op slag dood. Die paar minuten heb je het zó veel liefde gegeven, je bent de énige die verder kijkt dan het uiterlijk en dan moet je er al afstand van nemen.
          De wereld is zo oneerlijk...


    Let it come and let it be

    haha die categorie huisdieren ne dieren

    CountMeIn schreef:
    Weet je, die moeder ziet wél wat er in het kindje zit. Ze houd haar kindje liefdevol vast en beschout het niet als iets 'walgelijks'. Ik vind het zowel prachtig om te zien, als zéer zielig.
          Je hebt je kind met zó veel moeite op de wereld gezet, ondanks de enorme verminking leeft het toch en dan... Dood, op slag dood. Die paar minuten heb je het zó veel liefde gegeven, je bent de énige die verder kijkt dan het uiterlijk en dan moet je er al afstand van nemen.
          De wereld is zo oneerlijk...


    Moederliefde stopt nooit.