• Waarschuwing: beelden kunnen als schokkend worden ervaren. Dit is dus geen filmpje voor de gevoelige kijker!

    Het filmpje

    Vanwege de schokkende foto die al meteen te zien is, is het filmpje verwijderd en kan het alsnog bekeken worden door op de link te klikken.


    Een veels te vroeg geboren baby.

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2011 - 19:04 ]

    Ik vind het wel zielig...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Vida schreef:
    't Is meer een alien dan een baby :'x

    Het beginbericht is even aangepast [: Om toch eventuele situaties te voorkomen!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vida schreef:
    't Is meer een alien dan een baby :'x


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ik wil even zeggen dat dit niet alleen komt door te vroeg geboren.. want me zus + nicht + een juf van de basischool allemaal te vroeg geboren kinderen hebben... en die zagen er niet zo uit o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha omg, wat zielig.


    Smile and live.

    Fellatio schreef:
    (...)

    nou nee XD te vroeg geboren baby's zien dr zo niet uit XD


    Nee maar als ze met drie maanden ofso worden gehaald.

    geloof me je wilt ze niet zien...

    Fellatio schreef:
    ik wil even zeggen dat dit niet alleen komt door te vroeg geboren.. want me zus + nicht + een juf van de basischool allemaal te vroeg geboren kinderen hebben... en die zagen er niet zo uit o-O


    Er is een verschil tussente vroeg' en 'veel te vroeg' ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Fellatio schreef:
    (...)

    nou nee XD te vroeg geboren baby's zien dr zo niet uit XD


    Hoe komt het dat hij zo is dan?Heeft die moeder et met een slang gedaan ofzo? Onee , slangen hebben geen zaadcellen volgens mij.. *zit nog meer redenen te bedenken*

    Hale schreef:
    (...)

    Nee maar als ze met drie maanden ofso worden gehaald.

    geloof me je wilt ze niet zien...

    ja dan zien dr dr hartstikke klein en verrimpeld uit.. maar niet zo O_O

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Er is een verschil tussente vroeg' en 'veel te vroeg' ^^

    Ja maar dat kind heeft geen enkele rimpel..
    en vroegste was 10 weken.. die was veeel kleiner en heel veel vel enzo omdat het nog niet volgroeid was

    YYYYY schreef:
    (...)

    Hoe komt het dat hij zo is dan?Heeft die moeder et met een slang gedaan ofzo? Onee , slangen hebben geen zaadcellen volgens mij.. *zit nog meer redenen te bedenken*


    I dunno, dat kindje heeft ook paardenhoeven? ze kunnen mij niet wijs maken dat dit alleen komt door te vroeg geboren


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die baby is gewoon nog niet goed ontwikkeld.

    Slang? ..... Tehfuck o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Basilisk schreef:
    -shock-
    Ik ga vanavond nachtmerries krijgen o.o

    Heeft ie het met een paard gedaan?
    -paardenhoeven-


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Fellatio schreef:
    (...)

    I dunno, dat kindje heeft ook paardenhoeven? ze kunnen mij niet wijs maken dat dit alleen komt door te vroeg geboren


    Ik heb eens een kindje gezien van mijn ex schoonzus die is gehaald met 8 weken.

    Trauma echt trauma.

    Maar ik ging met haar mee om haar te steunen.

    dat is echt zielig voor die moeder en dat kind.(huil) dat ben ik weerxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan