• Nou, omdat ik altijd dat schuine lettertype gebruik, wat ik mooi vind, voelde ik me onorigineel. Want bijna iedereen doet dat.
    Nu ging ik opeens in mijn reacties dit doen:

    Ik wil wel joinen!
          Lijkt me ergens wel grappig:Y)

    En dat steeds vaker en vaker, en nu ben ik super origineel want ik doe Enter-Tab :3

    Doe me alstjeblieft niet na, dan voel ik me weer onorigineel (huil)

    Maar wat ik dus wou vragen: Voelen jullie je op het moment origineel?
          En waarom? :9~

    Nynk is officieel LIEF! (cat)

    Jézus, ga iemand anders zijn lol verpesten. Ik weet ook wel dat iedereen origineel is en weet ik het wat. Maar het kan toch zijn dat ik me nu even echt origineel voel omdat ik zoiets heb bedacht? Like alsof jullie dat nooit hebben. Seriusly, ga iemand anders irriteren.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 17:16 ]


    Let it come and let it be

    Euhm, neen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lol, ik had nog niet eens iets geschreven en hij ging het al posten, lol. :')
    Maar nee, niet echt, al voel ik me soms wel origineel met de manier waarop ik schrijf.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 17:05 ]


    wth.

    Je weet toch dat het origineel is ;3?


    To infinity and beyond •

    Swaggerific schreef:
    Je weet toch dat het origineel is ;3?

    Nu wel (aa')


    Let it come and let it be

    Ik voel me origineel in alles wat ik doe. Daar hoef ik niet anders voor te doen dan de rest... Ik ben mezelf en daar is er maar één van. Hoe origineel wil je het hebben? (:

    Enter.. tab?
    Hoe de fuu doe je dat dan? ;o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik keek alleen maar naar de keren dat je origineel fout spelde. :'DDD
    Oké, sorry, maar dat was grappig. ;x


    All was well.

    Ik voel me origineel omdat niemand zo is als mij, duh.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind het origineel dat je "oregineel" schrijft (cat)
    En ik voel me vaak wel origineel als ik een onbekende personen story maak en het idee nog nergens op Q heb gezien. Verder kan ik even op niks komen :3
    Weet je, eigenlijk ken ik wel iemand die altijd enter-tab gebruikt, maar die doet het alleen in haar stories.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 17:07 ]


    “Love is a contradiction.”

    ik ga
          je nadoen :'D

    nee, grapje :Y) ik voel me best wel origineel in mijn verhalen.. maar neit onorgineel o.o

    ik heb wel honger.. telt dat?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik doe arial, da's toch ook een béétje origineel? :')

    Ik ben altijd orgineel, niemand is zoals ik (cat)


    -

    @Illuminati, [ t a b ]

    @Escritura, DON'T YOU DARE...
          Nee, honger telt niet. Maar jij bent origineel omdat jij de enige bent wiens Username ik niet kan uitspreken :3


    Let it come and let it be

    nah niet echt.

    Ballad schreef:
    Ik vind het origineel dat je "oregineel" schrijft (cat)
    En ik voel me vaak wel origineel als ik een onbekende personen story maak en het idee nog nergens op Q heb gezien. Verder kan ik even op niks komen :3
    Weet je, eigenlijk ken ik wel iemand die altijd enter-tab gebruikt, maar die doet het alleen in haar stories.

    Ja maar dat enter-tab in stories is normaal.
          Daar ís de tab-functie voor :3


    Let it come and let it be