• Nou, omdat ik altijd dat schuine lettertype gebruik, wat ik mooi vind, voelde ik me onorigineel. Want bijna iedereen doet dat.
    Nu ging ik opeens in mijn reacties dit doen:

    Ik wil wel joinen!
          Lijkt me ergens wel grappig:Y)

    En dat steeds vaker en vaker, en nu ben ik super origineel want ik doe Enter-Tab :3

    Doe me alstjeblieft niet na, dan voel ik me weer onorigineel (huil)

    Maar wat ik dus wou vragen: Voelen jullie je op het moment origineel?
          En waarom? :9~

    Nynk is officieel LIEF! (cat)

    Jézus, ga iemand anders zijn lol verpesten. Ik weet ook wel dat iedereen origineel is en weet ik het wat. Maar het kan toch zijn dat ik me nu even echt origineel voel omdat ik zoiets heb bedacht? Like alsof jullie dat nooit hebben. Seriusly, ga iemand anders irriteren.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 17:16 ]


    Let it come and let it be

    Ik vind dat mensen beter origineel kunnen zijn in hun reacties dan in hun opmaak, straks krijgen we een forum vol met reacties in allerlei kleuren door elkaar. (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Doet me btw denken aan iets dat ik vanochtend las.
    maar het is tegenwoordig toch heel mainstream om "niet mainstream" te zijn? om naar Foster The People, Bon Iver en Selah Sue te luisteren, je kleding zo min mogelijk bij de H&M en zoveel mogelijk bij de tweedehands te kopen, en nog "gewoon" uitgaat in de kroeg met een wijntje want clubs zijn te hip?

    Monchoutaart schreef:
    Ik voel me origineel in alles wat ik doe. Daar hoef ik niet anders voor te doen dan de rest... Ik ben mezelf en daar is er maar één van. Hoe origineel wil je het hebben? (:

    Taize schreef:
    Ik vind dat mensen beter origineel kunnen zijn in hun reacties dan in hun opmaak, straks krijgen we een forum vol met reacties in allerlei kleuren door elkaar. (cat)

    Kleur is irritant, daarom doe ik dit.
          Dat ziet er zo cique uit (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    @Illuminati, [ t a b ]

    @Escritura, DON'T YOU DARE...
          Nee, honger telt niet. Maar jij bent origineel omdat jij de enige bent wiens Username ik niet kan uitspreken :3


    Mijn username is spaans/pportugees/italiaans, ik weet eht neit meer o.o het betekent schrijven in een taal (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben lief [:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 17:15 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jézus, ga iemand anders zijn lol verpesten. Ik weet ook wel dat iedereen origineel is en weet ik het wat. Maar het kan toch zijn dat ik me nu even echt origineel voel omdat ik zoiets heb bedacht? Like alsof jullie dat nooit hebben. Seriusly, ga iemand anders irriteren.


    Let it come and let it be

    @Nynk, Jij bent altijd lief :3


    Let it come and let it be

    Oh nou, dan voel ik me origineel omdat ik Raveleijn fanfics schrijf, die niemand hier op Q schrijft.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Haha, daar let ik eigenlijk niet op. :'D
    Maar leuk dat je jezelf weer "origineel" gemaakt heb. ^^


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Hahahaha ik irriteer je? Lol love it 8D


    -

    Ik voel me alleen orgineel als het komt op mijn stories, verder niet. En ik moet eerlijk zijn dat ik je inderdaad orgineel vind, haha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    @Raveleijn, Kijk, zulke reacties hoopte ik dus te krijgen :3
    @Genius, Ik had het over andere mensen, sterker nog ik wist neit eens dat je had gereageerd in dit topic :'D
          -Of ik was het weer vergeten.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    @Raveleijn, Kijk, zulke reacties hoopte ik dus te krijgen :3
    @Genius, Ik had het over andere mensen, sterker nog ik wist neit eens dat je had gereageerd in dit topic :'D
          -Of ik was het weer vergeten.

    Heuj ik ben lief.
    Ik vraag me trouwens al jaren af wat er op je plaatje staat, of voor hoelang je het plaatje al hebt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Heuj ik ben lief.
    Ik vraag me trouwens al jaren af wat er op je plaatje staat, of voor hoelang je het plaatje al hebt.

    Plaatje Groot.
    Tom und Bill, doing things :'D
    Ik heb het sinds eind April, begin Mei. Als het goed is. :3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 17:37 ]


    Let it come and let it be