• Celta, een wereld van groene bossen, heldere wateren, en kleine dorpjes.
    Vrede heerst, en oorlog is een onbekend concept voor deze vreedzame Elven.

    Tot de dag komt dat Celta overvallen wordt met schaduwwezens.
    Waar deze vandaan komen is een raadsel.
    Slachtoffers vallen, rantsoenen raken op, en Celta raakt in verval.

    Link en Luca hebben hier weinig last van. Deze twee vondelingen beschermen hun dorp, en jagen op wild. Een paar weken gaan voorbij. De schaduwwezens verdwijnen niet. Celta is in een staat van complete paniek.

    Wat Link en Luca zich niet realiseren, is dat het hun taak is de oorzaak van deze veranderingen te bestrijden. De kloppende edelsteen in hun borstkas geeft deze jongens de kracht die ze nodig hebben om Celta te redden.

    Alle personen in het verhaal zijn gebaseerd op BJD. (Ball-jointed Dolls.)




    Benodigde rollen:

    3 1 slechte Elf
    1 beste vriend van Link en Luca
    meisjes die meereist



    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (Tussen 14 en 17 jaar)
    Foto: (Van een Ball-jointed Doll dus)
    Uiterlijke beschrijving:
    Karakter in steekwoorden:
    Extra:
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 19:08 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Niemand...?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rol:beste vriendin van link en luca.
    Volledige naam:alysia rose newton
    Leeftijd:15 , 21 augustus 16.
    Foto:


    Uiterlijke beschrijving:ze heeft lang blond haar en donkerblauwe ogen.
    haar lippen hebben altijd een perzikachtig kleurtje.
    Karakter in steekwoorden:slim , sluw , grappig , kan gemeen of bitchy zijn.
    Extra:ze is al een paar keer weggelopen , maar ze is altijd weer teruggebracht
    Waarschuwen?:graag


    El Diablo.

    Dankje, maar ik gebruik haar voor de rol van een meereizend meisje ^^ het moet een jongen zijn voor beste vriend


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nog nodig: 1 slechte elf en een beste vriend!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Link en Luca


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Link en Luca


    Link is hot <3


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Link is hot <3


    Weet ik toch :9~


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Weet ik toch :9~


    Hmmmm... ik had meer een reactie verwacht van: "En Luca dan? :C" :'D.

    Maar het is Kristyschappelijk bewezen: Sexy naam = sexy personage :Y) (Draco = sexy, Blaise = sexy, Link = sexy :Y)).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Luca is schattig, en hij valt niet op vrouwen :'D
    (Vandaar dat ik die beste "vriend" nodig heb :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Luca is schattig, en hij valt niet op vrouwen :'D
    (Vandaar dat ik die beste "vriend" nodig heb :Y)


    Omg, je hebt nu al het plot van het verhaal verklapt O.O *smakt naar adem*

    Maar ik zou met alle liefde een nieuwe rol willen maken, maar dan lijkt het net alsof we samenschrijven ofzo, of ik een deel van het verhaal heb bedacht :'D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Omg, je hebt nu al het plot van het verhaal verklapt O.O *smakt naar adem*

    Maar ik zou met alle liefde een nieuwe rol willen maken, maar dan lijkt het net alsof we samenschrijven ofzo, of ik een deel van het verhaal heb bedacht :'D


    Nee hoor, ik heb alleen verklapt dat hij Gay is :'D

    Van mij mag je best nog een rol maken, mensen hebbene r ni veel zin in vandaag XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee hoor, ik heb alleen verklapt dat hij Gay is :'D

    Van mij mag je best nog een rol maken, mensen hebbene r ni veel zin in vandaag XD


    Ja maar waarom moet zo'n schattige gast meteen gay zijn ;-; (niet dat ik iets tegen gay's heb ofzo). Nu word hij vast meteen uitgelachen door Blaise :C


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ja maar waarom moet zo'n schattige gast meteen gay zijn ;-; (niet dat ik iets tegen gay's heb ofzo). Nu word hij vast meteen uitgelachen door Blaise :C


    Because Gay people are awesome!! :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oké, ik maak nog 1 badguy en de rest verzin je zelf maar :'D

    Rol: Bad Guy
    Volledige naam: Dagger Jim Jackalhawk
    Leeftijd: Hij is 17 jaar en word 18 op 6 Augustus
    Foto:


    Uiterlijke beschrijving: Dagger heeft ravenzwart haar dat net niet zijn schouders aanraakt en donkerblauw met zwarte ogen. Hij heeft zowel make-up bij zijn ogen als op zijn lippen omdat hij graag mensen de stuipen op het lijf jaagt en een vrij breed gezicht. Hij heeft een zwartige trui aan met een versleten leren broek met grijs-zwarte laarzen eronder. Om zijn rechterarm heeft hij een spike-armband en bij zijn linkerhand heeft hij een ring om dat zijn familieteken symboliseert (ook wel een uil).
    Karakter in steekwoorden: Sluw, nergens bang voor, dief.
    Extra: Degger heeft stiekem een oogje op Link en toont hij dat door hem hard te treiteren en te vernederen.
    Waarschuwen?: You know it for a very long time :Y)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 20:08 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Je bent toch een schat Kristy :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.