• hoii ;D
    zijn er hier mensen met een side labret?
    ik heb hem gister laten zetten, en het viel wel mee haha. Ik vroeg me alleen af wat het beste is qua verzorging, ik maak hem twee keer per dag schoon met zoutwater & probeer mijn mond zo schoon mogelijk te houden, zijn er andere producten die ik misschien kan gebruiken?
    xo
    -
    een side labret is dus een piercing onder je lip.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Zo'n een aan je linker/rechter kant?
    Ik heb een lippiercing links ja :3 En je moet gewoon 2x per dag je tanden poetsen, goed schoonhouden en er niet met je vingertjes aankomen ^^ En zo veel mogelijk met rust laten /moet je horen wie het zegt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Zo'n een aan je linker/rechter kant?
    Ik heb een lippiercing links ja :3 En je moet gewoon 2x per dag je tanden poetsen, goed schoonhouden en er niet met je vingertjes aankomen ^^ En zo veel mogelijk met rust laten /moet je horen wie het zegt.

    ik heb hem rechts haha (:
    lol oeps, ik denk dat ik mn handen even vast ga binden ofzo. ik zit er echt te veel aan, ;3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik heb aan elke kant één. Je moet er sowieso vanaf blijven (dat is lastig, ik weet er alles van 8D) en gewoon goed spoelen (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Een wat?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Een wat?

    piercing (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik heb helemaal niks, nada, naka! Geeeeeen oorbellen, geeeeen piercing, geeeeeen tattoo (oke een dark mark, maar die is gewoon...) xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!