• Ik ben van plan om echt iets aan mijn slechte voedingspatroon te gaan doen, mijn ouders staan al achter me. Ik ben niet dik, maar om nu te zeggen dat ik een mooi figuur heb, nee.
    In ieder geval, ik laat het snoep staan en kies voor fruit. Minstens twee stuks per dag en brood. Wit brood met een dikke laag boter en hagelslag ruil ik in met bruin brood en wat lekker.
    Uren achter de pc ruil ik in voor joggen, drie keer per week ongeveer vijf kilometer.

    Verder iemand nog wat tips of iemand die ook gezond wilt doen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Veel water drinken.
    Ik wil eigenlijk ook beginnen, maar ik hou dat nooit vol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Drink water of sap i.p.v cola, fiets na school.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik ben zoiets niet vanplan. =3
    en ik wens je succes, met je hele plan!
    het gaat je vast lukken ^^

    Wow, ik wil ook wel gezond doen, maar in plaats van joggen ga ik wel naar de sportschool. x3
    Goed van je, joh!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ravel schreef:
    Veel water drinken.
    Ik wil eigenlijk ook beginnen, maar ik hou dat nooit vol.


    We gaan gewoon samen :3


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Blijven sporten ;3

    idd veel water drinken
    ik begin maandag ook :P


    She said: I gotta find out for myself

    Ravel schreef:
    Veel water drinken.
    Ik wil eigenlijk ook beginnen, maar ik hou dat nooit vol.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ben bij dietiste dus heb een aangepast eetpatroon gekregen ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Onderbroek schreef:
    (...)

    We gaan gewoon samen :3

    Ik ga het proberen, haha :'D Na 2 dagen eet ik toch alweer iets ongezonds. Mijn ouders kunnen sowieso niet koken, dus dan krijg je dat :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ga je alles van snoep uit je leven bannen? Want als je dat doet, sorry, maar dat hou je nooit vol. Ook al heb je veel zelfdiscipline..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Ga je alles van snoep uit je leven bannen? Want als je dat doet, sorry, maar dat hou je nooit vol. Ook al heb je veel zelfdiscipline..


    Nee, niet alles. Ik ga iig minder snoepen, want de hoeveelheid die ik nu binnekrijg is gewoon té hoog.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ho!

    men kan wel zeggen, ja drink sap, maar weet je wel niet hoeveel suiker daar, etc in zit en hoeveel kcal er in zitten? o.o

    eet;

    s'Ochtends het meest
    s'Middags minder
    s'Avonds het minst.

    toetjes zijn slecht, na het avondeten niet meer snacken, want je neemt veel vet op als je slaapt dus als je dan nog kort daar van tevoren eet..

    tussen die drie maaltijden door snack hoogstens 1x en dan wel iets verantwoords xd

    ik eet vaak rijstwafels, cracottes, fruit tussendoor, en drink vaak water met citroensap, crystal clear en thee.

    en tuurlijk hou je niet snoepen vol ;]
    maar stop er niet ineens mee, want dan is het moeilijker, bouw het gewoon langzaam 'af'
    eenmaal een week opgang, is het vanzelfsprekend.

    Wees wel voorzichtig met sap ja, zoals Screamlauder al zegt. En trouwens ook met die lightproducten, aangezien dat stikt van de aspartaam. Zoals iemand zegt op het gebied van minderen: Eet gewoon alles wat je wil, alleen de helft.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Wees wel voorzichtig met sap ja, zoals Screamlauder al zegt. En trouwens ook met die lightproducten, aangezien dat stikt van de aspartaam. Zoals iemand zegt op het gebied van minderen: Eet gewoon alles wat je wil, alleen de helft.


    Wat is aspartaam?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 17:29 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.