• Ik ben enorm bang van ratten en muizen en denk niet dat dat gaat veranderen


    All I wanna do is lose control

    Ik ben al niet meer bang voor hoogte's sinds kort. (nerd)
    Maar waar ik nooit overheen kom denk ik is angst hebben voor angst te hebben.

    Spinnen.
    En geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daaraan iets te veranderen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Haha het meisje van Yde is eng, dat geef ik toe. Ga dan geen Chucky kijken, dat is een combinatie van die dingen die je eng vind lol.


    was ik sowieso niet van plan hahaha(bloos)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik ben echt enorm bang voor slakken, maar daar kom ik ooit nog wel overheen. Ik kan alleen niet tegen bloed, dan word ik panisch :O

    Zilverui schreef:
    Ik ga mijn angst niet overwinnen,anders is het geen angst meer.
    (Ja ik ben raar (krul)

    Wow, die's diep. (x

    Ik ben mijn angst voor spinnen aan het overwinnen en dat gaat goed.
    Er zal vast ook wel een dag komen dat ik alleen in een lift durf te gaan, maar die dag is niet vandaag. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Wow, die's diep. (x

    Ik ben mijn angst voor spinnen aan het overwinnen en dat gaat goed.
    Er zal vast ook wel een dag komen dat ik alleen in een lift durf te gaan, maar die dag is niet vandaag. (:


    Sorry, maar bij - er zal vast wel een dag komen dat ik alleen in een lift durf te gaan - lag ik plat. Sorry (bloos)

    ik ben bang dat er iets ergs gebeurt met de mensen waarvan ik hou het is al vaak genoeg gebeurt dus ik denk niet dat ik echt over die angst kom:$


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    In de belangstelling staan
    Ik krijg het dan heel warm en floep er van alles uit


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb een heel irrationele angst om te vliegen.
    En helaas kom ik daar niet overheen, aangezien ik al zo'n honderd keer met het vliegtuig heb geresid :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik denk dat het me niet lukt om mijn spinnenangst te overwinnen...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Een soort van zee angst en ben net terug van een 10-daagse surfvakantie naar Zuid-Frankrijk. Ik voel me nu wel wat zekerder in water, gezien het feit dat we behoorlijk zware golven hadden :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Spinnen, daar zou ik echt nog wel eens overheen willen komen, maar het lukt gewoon niet, ik ga al gillen bij het kleinste spinnetje dat 10 meter verderop loopt (zip) :(

    Ik ben bang om mensen te verliezen en daar kom ik niet meer overheen. Geen verlatingsangst, ik ben gewoon bang dat ze doodgaan ofzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nou echt ik vind kots zooooo vies!!!! :O omg daar kan ik echt niet tegen, ook niet op tv ofzo, daar wil ik ook wel vanaf zegmaar, want als ik het ook maar hoor of zie dan ga ik zelf over mijn nek, ik hoef het niet leuk te vinden xd maar gewoon dat ik me nog goed voel als iemand anders het eten uitkotst :S