• Ik ben enorm bang van ratten en muizen en denk niet dat dat gaat veranderen

All I wanna do is lose control

Ik ben voor zoveel bang (';
    Een paar keer heb ik wel eens een angst 'overwonnen' maar dat was van korte duur, (';

[ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 21:21 ]

Me so good.

Vliegangst.

To infinity and beyond •

Hoogtevrees ( Ook al ga ik ik de zotste actracties als ik iets rond rotsklimmen en parcour moet doen ga ik ongeveer dood ).
    Spinnen ( viese beesten ).

(cat)

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Voor ratten en slakken en wormen en slangen.
    En nuh, niet echt nodig :Y)

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

bang in het donker. grr.

Claustrofobie. Ik krijg het benauwd in kleine ruimtes. De wc vind ik niet eng, tot ik ontdek dat het slot niet goed werkt. Ik krijg het ook heel benauwd in drukke gangen met heel veel mensen om me heen. Ik denk niet dat ik er ooit vanaf kom.

Travel far enough, you'll meet yourself

Bloed afnames.
    Inentingen kan ik goed hebben, maar zodra je bloed gaan afnemen schiet ik echt keihard in de stress en ga ik helemaal trillen en zo.
    Nou moet ik binnenkort weer, en zie er vreselijk tegen op. Het liefst wil ik er natuurlijk vanaf maar ik zou niet weten hoe. Heb het al van kleins af aan, en het er eigenlijk nooit slechte ervaringen mee gehad.

En donker, want ik ben nachtblind en zie echt niks op straat behalve lantarenpalen. Wat daar onder of omheen zit zie ik niet. Dus alleen op straat 's avonds zul je mij niet zien.

[ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 15:03 ]

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ik ben bang voor een bepaald soort poppen die gebruikt worden om een mens na te maken, die niet zo goed nagemaakt als in madame tussauds (waar ik niet bang voor ben) maar toch best wel realistisch, als je opzoekt Het Meisje van Yde op google afbeeldingen dan zie je een nagemaakt beeld en van zo'n soort poppen ben ik bang (vergezocht he ;)), verder ben ik bang voor schrikmomenten, daarom durf ik geen heftige horrorfilms te kijken.

[ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 15:05 ]

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

bang voor vissen:$ hoogtevrees en spinnen en wespen. owja en van die oorwurmen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Fakkie schreef:
    Ik ben bang voor een bepaald soort poppen die gebruikt worden om een mens na te maken, die niet zo goed nagemaakt als in madame tussauds (waar ik niet bang voor ben) maar toch best wel realistisch, als je opzoekt Het Meisje van Yde op google afbeeldingen dan zie je een nagemaakt beeld en van zo'n soort poppen ben ik bang (vergezocht he ;)), verder ben ik bang voor schrikmomenten, daarom durf ik geen heftige horrorfilms te kijken.

Haha het meisje van Yde is eng, dat geef ik toe. Ga dan geen Chucky kijken, dat is een combinatie van die dingen die je eng vind lol.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

-Hoogtevrees.
    Ik heb nogal een erge hoogtevrees al durf ik wel in achtbaan enzo:Y).maar ik kom er niet van af (cat).
    -Angst voor dingen/ballen die op je afkomen.Nog steeds bezig met overwinnen na 9 jaar(cat)
    -Vuur. Is al minder geworden ;D.
    -Spinnen.Blijven eng.
    -Mensen. Ik ben te verlegen(cat)
    Ik ben nog een paar angsten vergeten:Y):
    -Claustrofobie.
    -Naalden ik stress helemaal als ik die dingen zie O.o

Ik heb te veel angsten en die ga ik waarschijnlijk ook niet overwinnen.

[ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 15:29 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik heb echt veel te veel angsten, waar er zoveel echt nergens op slaan, maar ik kan me niet voorstellen hoe ik er ooit vanaf kom :x

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik ben bang voor het donker.. Soms.. Hangt er vanaf waar ik ben.
    En ik weet niet of ik die ga kunnen overwinnen, ik doe altijd mijn best het te ontwijken.

[ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 15:40 ]

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

ik ben bang dat ik niet word geaccepteerd door nieuwe mensen

When I was born I was so suprised, I didn't talk for a year and a half.

Ik zou zeggen mijn angst voor spinnen. Maar die angst zal ik nooit overwinnen. Misschien mijn angst om een jongen te vertellen wat ik voor hem voel.. Nop. Not gonna happen xd

Forever.