• Nou mijn stiefmoeder vind dat het niet kan dat als mijn vriend en zijn buddys hun 'Call of duty' avondje hebben en dat ik daar dan tussen zit en mijn nagels lak. Ik vermaak me altijd uitstekend hoowr.

    Ben jij vrienden met de vrienden van je lover?

    Jah, en ze zijn aardig :Y) Gewoooon doen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn walrusvriendje heeft geen vrienden en ik ook niet. We zijn beiden eenzaten en hebben enkel elkaar, dus nee (:


    Olive

    Authors schreef:
    Mijn walrusvriendje heeft geen vrienden en ik ook niet. We zijn beiden eenzaten en hebben enkel elkaar, dus nee (:

    Hahaha.xd
    Ahw god zo erg is het toch vast niet? (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    (...)
    Hahaha.xd
    Ahw god zo erg is het toch vast niet? (cat)


    Jawel ): We zitten heel eenzaam naar oude romantische films te kijken en eten popcorn die bevroren is door de koude op de pool. I know, my life sux.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Jawel ): We zitten heel eenzaam naar oude romantische films te kijken en eten popcorn die bevroren is door de koude op de pool. I know, my life sux.


    -plat-

    Jah ze zijn aardig en grappig.
    Als ik mee ga met hun en mijn vriendje gaan we meestal naar films of naar clubs.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik heb geen vriendje :')

    Maar ik ga vaak genoeg met alleen jongens om (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ik ken ze niet dus ja, ik zou ze wel graag leren kennen

    Wij hebben dezelfde vriendengroep, dus ehm ja :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    um nog niet [:

    Ik ken ze een beetje en sommige mag ik en anderen niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb op dit moment geen vriendje meer, maar ja, met mijn ex z'n vrienden was ik bevriend (:


    To infinity and beyond •

    Nou ja, de vrienden van mijn huidige lover ken ik niet, ben er wel nieuwsgierig naar. Maar ik ken mijn vriend via een sportvereniging en daar kennen we dus wel veel dezelfde mensen, dat is wel gezellig (:
    Maar ik leerde mijn ex via vrienden kennen, en dat is juist alleen maar handig. Kun je afspraken combineren (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou ja, sommige vriendin mag ik niet, maar ik doe wel aardig. En de rest zijn ook mijn beste vrienden ;d

    bootjuuhxx schreef:
    ik ken ze niet dus ja, ik zou ze wel graag leren kennen


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse