• Nou mijn stiefmoeder vind dat het niet kan dat als mijn vriend en zijn buddys hun 'Call of duty' avondje hebben en dat ik daar dan tussen zit en mijn nagels lak. Ik vermaak me altijd uitstekend hoowr.

    Ben jij vrienden met de vrienden van je lover?

    Voiceless schreef:
    Wij hebben dezelfde vriendengroep, dus ehm ja :'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    wilde ik wel, als ik er nou eens aan werd voorgesteld

    ... Waarom schop je dit omhoog?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Silly girl... Can't you read the red warning? -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    dragondog3 schreef:
    wilde ik wel, als ik er nou eens aan werd voorgesteld


    <_<

    Dit topic is ouuuuuuuuuuuuuuuuuud


    quidquid excusatio prandium pro

    Negligible schreef:
    Ik ken ze een beetje en sommige mag ik en anderen niet


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Escritura schreef:
    ... Waarom schop je dit omhoog?

    Jep. Ik lach me dood met die sukkels (en dat is op een liefhebbende manier getypt), of toch met de meesten en hij kan ook met mijn vriendinnen overweg :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Le mi is zingle :') Anyway, ik kan juist goed opschieten met (de meeste) jongens, so.. XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    Dat is toch juist ontzettend leuk, zo met al zijn vrienden en hem ook?
    Ik heb geen vriendje, maar ik ben wel bevriend met mijn crush en al zijn vrienden. Altijd supergezellig.


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Met die van mijn exen wel ja, maar van mijn huidige vriendje niet, ze mogen me toch niet. (waarschijnlijk omdat het voornamelijk meisjes zijn die bitchen en zijn tijd ook willen terwijl ik die krijg)


    Your make-up is terrible

    ik kan het heel goed vinden met zijn vrienden, met sommige zelfs beter dan mijn vriend en die jongens. Ik laat ze gewoon in hun ere, Minecraft enzo spelen. en dan accepteren ze je vanzelf. zolang ik niet te klef ga doen btw xD


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    -facedesk-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ze zijn kinderachtig en oversekst dus ik wil ze liever niet leren kennen (;


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.