• ONE DIRECTION light up our world like nobody else
    the way that they flip their hair gets us overwhelmed
    but when they smile at the ground it aint hard to tell
    they don't know, they don't know you're beautiful





    we got, one directrion infection and we like it !

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 0:26 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Goeiemorgen c:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga bijna op vakantiee.
    Dus
    DOEEIIII(H)(H)(H)(H)
    Ik ga jullie zo erg missen ):


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Goeie morgen! Waarom staat dit in het off-topic? Ik kon hem eerst niet vinden.:S Ik keek net nog ff in het andere topic en het is echt gaaf dat Nick Jonas dat tweette! Alleen nu ik kijk op z'n twitteraccount zie ik die tweet niet meer.:(

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 10:06 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    goeiemorgennn! ;D


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    StylesSwag schreef:
    Goeie morgen! Waarom staat dit in het off-topic? Ik kon hem eerst niet vinden.:S Ik keek net nog ff in het andere topic en het is echt gaaf dat Nick Jonas dat tweette! Alleen nu ik kijk op z'n twitteraccount zie ik die tweet niet meer.:(


    Jaa inderdaad, i kvond het ook niet meer


    i'm broken, do you hear me.

    Snickers schreef:
    Ik ga bijna op vakantiee.
    Dus
    DOEEIIII(H)(H)(H)(H)
    Ik ga jullie zo erg missen ):


    wij gaan je ook missen !
    veel plezier <333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    JoyceStyles schreef:
    goeiemorgennn! ;D


    GOEDEMORGEN <3


    i'm broken, do you hear me.

    ik heb is een vraag, het klinkt misschien dom maar, wat en waarom staan we in het off-topic ^^ ik ben niet zo slim met al die topics ;$


    i'm broken, do you hear me.

    Authors schreef:
    Antichrist heeft gelijk. Aangezien het niet elke keer over 1D gaat, verplaats ik het naar het off topic en volgende keer moeten jullie daar het topic openen.


    Ik quoteer mijn vorige reactie. Dit is ook gebeurd met de 'El Clasico' topics, dus we moeten eerlijk blijven. Als ik jullie terug verplaats naar muziek, dan mogen jullie enkel nog over 1D praten en niet meer offtopic gaan, de keuze is aan jullie (:


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik quoteer mijn vorige reactie. Dit is ook gebeurd met de 'El Clasico' topics, dus we moeten eerlijk blijven. Als ik jullie terug verplaats naar muziek, dan mogen jullie enkel nog over 1D praten en niet meer offtopic gaan, de keuze is aan jullie (:


    voor mij maakt het niet uit hoor, ik snapt eigenlijk gewoon niet wat off-toppic betekende (:


    i'm broken, do you hear me.

    Dat je over zinloze dingen praat. Het onderwerp van dit topic is One Direction, right? Off-topic betekent dat je van dat onderwerp mag afwijken, zoals over jullie vakantie praten ofzo (: Snapskie ;D?


    Olive

    Authors schreef:
    Dat je over zinloze dingen praat. Het onderwerp van dit topic is One Direction, right? Off-topic betekent dat je van dat onderwerp mag afwijken, zoals over jullie vakantie praten ofzo (: Snapskie ;D?



    Aah oke, haha bedankt voor de uitleg ;)


    i'm broken, do you hear me.

    Ik was dit topic helemaal kwijt..?
    staat het hier..


    Ivar Oosterloo.

    StylesSwag schreef:
    Goeie morgen! Waarom staat dit in het off-topic? Ik kon hem eerst niet vinden.:S Ik keek net nog ff in het andere topic en het is echt gaaf dat Nick Jonas dat tweette! Alleen nu ik kijk op z'n twitteraccount zie ik die tweet niet meer.:(


    ik zag die tweet ookal niet?!


    Ivar Oosterloo.

    haha ik kon het niet vinden ;$

    maar ik ben blij, want blijkbaar had ik 2 posters van 1D gemist in de hitkrant, dus gisteravond ging ik de hitkranten die bij mn pa lagen doorkijken, de 2e die ik pakte, bam poster, toen de laatste hitkrant zag ik dat er de volgende week weer een poster van 1D in zou zitten, alleen die hitkrant lag bij mijn ma, dus ik daar vanochtend heen en toen heb ik die ook gevonden (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.