• Goede morgen, allerbeste mede quizletters, op dit uur. Het is lekker winderig buiten en ik lig in een tent, in de tuin van onze overburen, waarom, omdat mijn 5 jarig overbuur meisje vond dat ik ook mocht komen, niet alleen mijn lieve kleine, etterbak van een broertje. Maar to the point. GOOD MORNING, EVERYONE. Iemand nog iets leuks te wensen als een goede morgen, zet het hier neer!

    good night!

    Goede morgen!
    Ik krijg opeens zoveel inspiratie voor een moordverhaal dat ik het op moést schrijven, hoe moe ik ook ben (krul)
    waddup?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Good Morning!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    http://www.ishetalvrijdag.nl/
    Yeah! Haha, goedemorgen! Haha, gezellig! Lijkt mij vreselijk om in een tentje te zitten met een vijfjarig meisje, haha. Maar dat ben ik! Is dat niet vreselijk kut met al die regen? ;o

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 2:18 ]

    EEN HELE GOEDE MORGEN! :'D

    hierzijndekleineletters

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 2:46 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    @Dursley, mijn quote suckt. Nee, het waait alleen keihard, en ze slaapt dus zo vervelend is het niet, haha. En vanavond moet ik van half acht tot midden in de nacht oppassen op een ander meisje, maar daar hebben ze tenminste nog een leuke hond!

    Morning ^^ inspiratie midden in de nacht, vandaar.


    I love you Tim

    Good morning! En veel plezier in je tent =D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 6:26 ]


    “Love is a contradiction.”

    Good morning


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Good morning. Zit nog half te slapen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Goedemorgen haha :'D


    Olive

    Goedemorgen! =D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Lig nu in mijn bedje :9


    It's going to be difficult, but not impossible.