• De afgelopen tijd hebben we Rihanna veelal met felrode lokken gezien. Blijkbaar was ze de look zat en wilde ze weer voor een normale kleur gaan.

    De zangeres heeft daarom haar haar een mooie bruine tint gegeven. Het is inderdaad niet zo opvallend als eerst, maar het geeft haar weer een naturel look. Ze werd met haar nieuwe haar gespot tijdens een avondje shoppen in Barney's in Beverly Hills.

    Heel vrolijk keek de 23-jarige ster niet tijdens het winkelen. Wellicht dat ze niet de perfecte tas kon scoren die bij haar nieuwe haar past.

    De afgelopen tijd hebben we Rihanna veelal met felrode lokken gezien. Blijkbaar was ze de look zat en wilde ze weer voor een normale kleur gaan.

    De zangeres heeft daarom haar haar een mooie bruine tint gegeven. Het is inderdaad niet zo opvallend als eerst, maar het geeft haar weer een naturel look. Ze werd met haar nieuwe haar gespot tijdens een avondje shoppen in Barney's in Beverly Hills.

    Heel vrolijk keek de 23-jarige ster niet tijdens het winkelen. Wellicht dat ze niet de perfecte tas kon scoren die bij haar nieuwe haar past.

    bron


    foto:



    Wat vinden jullie van haar nieuwe kapsel, en welke van de vele kapsels die ze heeft gehad vonden jullie het mooiste?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 22:40 ]


    <3

    Ik vind dit veel mooier dan het rode en haar mooiste kapsel vond ik die van toe ze net bekend werd. Nog met lang haar, dus.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wereldnieuws, wereldnieuws, iemand verft haar haar!
    En het maakt me niet uit hoe ze erbij loopt, het is haar lichaam.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Soundeffect schreef:
    Ik vind dit veel mooier dan het rode en haar mooiste kapsel vond ik die van toe ze net bekend werd. Nog met lang haar, dus.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Soundeffect schreef:
    Ik vind dit veel mooier dan het rode en haar mooiste kapsel vond ik die van toe ze net bekend werd. Nog met lang haar, dus.


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Dat van die foto vind ik wel het mooist. Past het best bij der


    Love sheds light one the darkest of times

    Duizend keer beter


    All I have in life, is my imagniation.

    Illuminati schreef:
    Wereldnieuws, wereldnieuws, iemand verft haar haar!
    En het maakt me niet uit hoe ze erbij loopt, het is haar lichaam.


    lol, maar ik vroeg me gewoon af wat jullie er van vinden aangezien iedereen andere meningen hebben over iemands uiterlijk.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 22:42 ]


    <3

    Soundeffect schreef:
    Ik vind dit veel mooier dan het rode en haar mooiste kapsel vond ik die van toe ze net bekend werd. Nog met lang haar, dus.


    Shoganai i ne~

    Ze staat ook echt met alles die mooie Rihanna! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Stiekem vond ik het rode wel leuk staan bij haar.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik mag haar niet maar zij heeft benen om jaloers op te zijn.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vond dat het rood goed bij haar stond, maar dit is ook wel mooi.

    ik hou mijn rood geverfde haar wel XD haha dat vond ik bij haar ook hip ;d [wel gwn toen ze het lang had.. niet kort.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Crushed schreef:
    Ik vond dat het rood goed bij haar stond, maar dit is ook wel mooi.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Soundeffect schreef:
    Ik vind dit veel mooier dan het rode en haar mooiste kapsel vond ik die van toe ze net bekend werd. Nog met lang haar, dus.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California