• Ik ben hem gisteren gaan kijken in de bioscoop, en het echt zo'n film waar je geen mening over hebt. Normaalgezien kan ik als ik de zaal uit ben zeggen wat ik ervan vond, maar dit keer.. naja. Vreemd dus.
    Het is eng op zo'n enge manier - Als je snapt wat ik bedoel.
    Het is heel realistisch gemaakt, die apen lijken gewoon echt.. maar toch is er iets aan hen dat er niet klopt.
    Het verhaal is heel mooi, dat weet ik wel. Heeft iemand van jullie hem gezien? Wat vond je ervan?

[ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 20:07 ]

Genius schreef:
    (...)
    *kuch* Je username en icoon?

Haha wist ik wel :'D

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

xFelton schreef:
    Ik wil hem zo graag zien :9~

Life is all about having a good time.

xFelton schreef:
    Ik wil hem zo graag zien :9~

Jep, alle Felton-fans willen er naartoe, just like me. ^^

Crushed schreef:
    (...)
    Jep, alle Felton-fans willen er naartoe, just like me. ^^

Het Felton-gedeelte is een leuk extra'tje, het verhaal spreekt ook aan. Als je het verhaal niets vindt maakt Tom het er niet meteen zoveel beter op. :')

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Ik weet al wat er niet klopt aan die aap, en dat zijn zijn ogen. Te menselijk. Ik wil de film wel zien though.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Orchideous schreef:
    (...)

Het Felton-gedeelte is een leuk extra'tje, het verhaal spreekt ook aan. Als je het verhaal niets vindt maakt Tom het er niet meteen zoveel beter op. :')

Do you really want an answer to that? :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Weatherby schreef:
    (...)

Do you really want an answer to that? :')

Nee. Ik wéét dat ik Felton-obsessed ben en dat ik het heel leuk vind dat hij erin mee speelt, want zonder hem had ik de trailer nooit gezien en had ik nooit iets gehad van: Moet. Zien. Nu. Awesome. 8D

MaakGeloof schreef:
    Ik weet al wat er niet klopt aan die aap, en dat zijn zijn ogen. Te menselijk. Ik wil de film wel zien though.

De apen worden dan ook gespeeld door mensen. Misschien daarom?

Orchideous schreef:
    (...)

Nee. Ik wéét dat ik Felton-obsessed ben en dat ik het heel leuk vind dat hij erin mee speelt, want zonder hem had ik de trailer nooit gezien en had ik nooit iets gehad van: Moet. Zien. Nu. Awesome. 8D

Als ik hem ooit zou zien, is het toch wel om Tommie hoor :')

Weatherby schreef:
    (...)

Als ik hem ooit zou zien, is het toch wel om Tommie hoor :')

Haha, don't like that kind of movies, hm? :')

@ iedereen zowat; Guys, Tom Felton speelt hierin echt maar een kleine rol. Hij gaat jullie teleurstellen, (krul)

Amyntas schreef:
    @ iedereen zowat; Guys, Tom Felton speelt hierin echt maar een kleine rol. Hij gaat jullie teleurstellen, (krul)

I knooooow (joehoe)

@Nicky: Nah :')

Ik weet dat zijn rol klein is, daarom is het goed voor mij dat het verhaal me aanspreekt. :')

Ik wil hem niet zien :Y)

Olive

Ik wil hem gaan zien, want Tom Felton komt erin, maar normaal gezien is het niet echt een film dat ik zou kijken. :Y)
    By the way, ik weet dat zijn rol klein is, maar toch geniet ik ervan. :')

[ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 20:28 ]

All was well.