• Na Fred's dood?
    Ik bedoel, hij heeft toch nog gelukkige herinneringen die hij kan gebruiken? Of moet je iets anders nodig hebben?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hij heeft nog wel gelukkige herinneringen, maar die worden waarschijnlijk overschaduwd door het verdrietige besef dat hij dood is, denk ik. Maar wie zegt dat hij daarna geen Patronus meer kan oproepen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Hij heeft nog wel gelukkige herinneringen, maar die worden waarschijnlijk overschaduwd door het verdrietige besef dat hij dood is, denk ik. Maar wie zegt dat hij daarna geen Patronus meer kan oproepen?


    Rowling. Het verdriet is te groot.


    Olive

    Defensive schreef:
    Hij heeft nog wel gelukkige herinneringen, maar die worden waarschijnlijk overschaduwd door het verdrietige besef dat hij dood is, denk ik. Maar wie zegt dat hij daarna geen Patronus meer kan oproepen?


    Das algemeen geweten (:
    Maar idd, hij is zijn tweede helft kwijt, zijn tweelingbroer,
    en niets is vrolijk genoeg om hem dat gevoel te doen vergeten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Defensive schreef:
    Hij heeft nog wel gelukkige herinneringen, maar die worden waarschijnlijk overschaduwd door het verdrietige besef dat hij dood is, denk ik. Maar wie zegt dat hij daarna geen Patronus meer kan oproepen?


    Ergens gelezen. En het stond op Tumblr.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik denk omdat hij zich niet meer 'compleet' voelde en alle gelukkige herinneringen niet veel waard zijn omdat hij dus altijd herinnerde dat Fred er niet meer is..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Defensive schreef:
    Hij heeft nog wel gelukkige herinneringen, maar die worden waarschijnlijk overschaduwd door het verdrietige besef dat hij dood is, denk ik. Maar wie zegt dat hij daarna geen Patronus meer kan oproepen?


    Is één van de zoveel HP-facts. (:
    En ik denk dat het komt omdat Fred door is, het waren soulmates, dus dan snap ik het wel. (: Zijn gelukkige herinneringen worden overschaduwd door het verlies van Fred.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zijn zielsverwant is dood.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Er mist een groot stuk uit zijn leven: zijn soulmate en tweelingsbroer,beste vriend, ... De gelukkige herinneringen worden overschaduwd/


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    De verdrietige herinnering is voor hem sterker dan de gelukkige. Fred was een groot deel van zijn leven dat hem waarschijnlijk gelukkig maakte en dat hij voor een Patronus op te roepen gebruikte. Dat stuk is nu weg, dus die herinneringen vallen in het niet voor hem.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    De verdrietige herinnering is voor hem sterker dan de gelukkige. Fred was een groot deel van zijn leven dat hem waarschijnlijk gelukkig maakte en dat hij voor een Patronus op te roepen gebruikte. Dat stuk is nu weg, dus die herinneringen vallen in het niet voor hem.

    Ja dit!
    Het arme joch. (cat)

    In al zijn gelukkige herinneringen komt Fred voor, en daardoor wordt hij weer verdrietig


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Defensive schreef:
    Hij heeft nog wel gelukkige herinneringen, maar die worden waarschijnlijk overschaduwd door het verdrietige besef dat hij dood is, denk ik. Maar wie zegt dat hij daarna geen Patronus meer kan oproepen?

    kijk bij het HPotter-facts topic


    Define "good".

    in al zijn gelukkige herinneringen zit Fred. En dat verklaart heel erg veel.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik weet niet veel van HP *shame, Maar gaat Fred dood?O-o


    Only those who listen can hear