• ... Die had gewild dat Voldemort had gewonnen, Harry dood was, de Dooddoeners de wereld zouden overnemen en heel Hogwarts plat gebrand ging worden? Hey, ik heb niks tegen Harry ofzo, maar dat einde leek me veel leuker dan het typische 'alles komt goed' einde.


    Olive

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Oh je kent me denk ik? Of de mensen hier? Ugh, dan lijk ik op hen - help!
    Nou, 50 jaar later; lelijk - slangachtig (zoals hij later al wat is, misschien minder extreem?)
    Hihi je lijkt op hen!
    Heb jij ooit al een slangachtig persoon gezien? Ik niet. x')
    Hij ziet er ook zo slijmerig uit vind ik door zijn dode huid. bah.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 23:44 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Hihi je lijkt op hen!
    Heb jij ooit al een slangachtig persoon gezien? Ik niet. x')
    Hij ziet er ook zo slijmerig uit vind ik door zijn dode huid. bah.

    Volzakje is toch slangachtig?

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Volzakje is toch slangachtig?
    Maja hoe moet je dat dan voor je zien? Hij moet toch ook een normaal persoon zijn geweest. Ziek trouwens dat ie al van kindsafaan met die gedachtes in zijn hoofd zat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Maja hoe moet je dat dan voor je zien? Hij moet toch ook een normaal persoon zijn geweest. Ziek trouwens dat ie al van kindsafaan met die gedachtes in zijn hoofd zat.

    Awel, zoals hij in de films een beetje is? Zo'n platte kop en zo niet echt een mond en neus en ogen enzo. Ik kan het niet uitleggen denk ik.
    Ja sowieso is hij normaal geweest hè, tot hij dan ineens het idee kreeg om slangachtig te worden en vreemd te doen. Sommige mensen hebben nu eenmaal altijd kronkels in hun kop? (krul)

    Genius schreef:
    Ik had liever dat de hele film om Draco ging, maarja je kan niet alles hebben (krul)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Awel, zoals hij in de films een beetje is? Zo'n platte kop en zo niet echt een mond en neus en ogen enzo. Ik kan het niet uitleggen denk ik.
    Ja sowieso is hij normaal geweest hè, tot hij dan ineens het idee kreeg om slangachtig te worden en vreemd te doen. Sommige mensen hebben nu eenmaal altijd kronkels in hun kop? (krul)
    Amai zeg. Je moet maar willen. Toch blij ik nieuwsgierig naar hoe hij eruit zag voor die kronkel. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LuckMachine schreef:
    J.K. Rowling had eerst Harry Potter ook dood laten gaan in haar verhaal, zodat niemand haar personage zou kunnen stelen, maar later heeft ze dat moeten veranderen van de uitgever, volgens mij. Dus eerst was het wel zo ongeveer zoals jij het wilde.

    Als dat waar is, vind ik het best zwak dat ze daar naar heeft geluisterd. Het is háár verhaal, niet die van de uitgever.


    -

    Ik zou willen dat ze mij in dat verhaal hadden geschreven, en dat ik Voldemort in zijn jonge jaren tegen hield om slangachtig te worden, zodat ik met 'm kon trouwen.
    Serieus, hij was vroeger echt sexy. :9~
    En ik hou van evil mannen... (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    LuckMachine schreef:
    J.K. Rowling had eerst Harry Potter ook dood laten gaan in haar verhaal, zodat niemand haar personage zou kunnen stelen, maar later heeft ze dat moeten veranderen van de uitgever, volgens mij. Dus eerst was het wel zo ongeveer zoals jij het wilde.


    Maar persoonlijk ben ik wel blij dat het is aangepast. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mayfly schreef:
    Dat einde leek je leuker? Hm, oké dan, haha (: Like, ik vond het ook allemaal best simpel en happily ever after, maar ik had echt niet gewild dat Harry dood zou gaan. Dus ja. :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Word dit topic nog steeds omhoog geschopt?


    Olive

    misschien moet je dan eens 'how it should have ended harry potter' intypen bij youtube


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik snap perfect wat je bedoelt. Tien ik de allerlaatste zin las ("Alles was goed" ) vond ik dat echt belachelijk. xd

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 21:00 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja dat zou leuk zijn!
    Harry zou een dooddoener moeten worden, Imean how awesome would thàt be? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Genius schreef:
    Ik had liever dat de hele film om Draco ging, maarja je kan niet alles hebben (krul)


    We'll still love each other, forever and always. <3