• ... Die had gewild dat Voldemort had gewonnen, Harry dood was, de Dooddoeners de wereld zouden overnemen en heel Hogwarts plat gebrand ging worden? Hey, ik heb niks tegen Harry ofzo, maar dat einde leek me veel leuker dan het typische 'alles komt goed' einde.


    Olive

    Charleston schreef:
    Als dat zo was geweest, dan was er heel erg afgeweken van het boek


    All was well.

    Defensive schreef:
    Sorry, maar het werkelijke einde had ik me niet beter kunnen voorstellen... Behalve dat Fred en Dobby niet dood hadden moeten gaan en Harry wel. Tragischer, maar wel mooier :')

    Dat zou wel het ultieme zijn, ja. Al vind ik de dood van Fred ook wel goed, in zekere opzichten, meer drama.. :')


    All was well.

    Cockney schreef:
    (...)
    I know! Hoe cliché!

    Had hij daar nou nog met Draco gestaan met een geadopteerd negerinnetje. THAT would've been a shocker!

    ahhhww
    perfect little family


    Cool, neat, swell -Cry

    Genius schreef:
    Ik had liever dat de hele film om Draco ging, maarja je kan niet alles hebben (krul)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    LuckMachine schreef:
    J.K. Rowling had eerst Harry Potter ook dood laten gaan in haar verhaal, zodat niemand haar personage zou kunnen stelen, maar later heeft ze dat moeten veranderen van de uitgever, volgens mij. Dus eerst was het wel zo ongeveer zoals jij het wilde.


    Ik snap haar beredenering wel, maar er zijn echt maar heel weinig mensen die zò goed kunnen schrijven als haar! En ik denk dat er slechts maar een Paar mensen hadden gekozen dat Harry dood ging. Hier op quizlet wel, maar als je de rest van de wereld vraagt.....


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Noooo freaking way! 7 boeken lang gaat het om de strijd tussen goed & kwaad en Harry moést wel winnen. Nee, ik zou het echt kut hebben gevonden als Voldemort zou winnen. Hoe zou je besides dan moeten weten dat de magische wereld compleet wordt overgenomen door dooddoeners? Alles is vertelt uit Harry's perspectief. Hoewel, een Sneep pov zou ook wel mooi zijn. Dat alles waar hij ooit voor heeft gestreden, voor niks is geweest. Maar back to the point; ik ben helemaal tevreden met het einde zoals het nu is. ;3


    It's time to be happy again.

    JA!!! Dat had ik dus ook he!!! :O


    Life is hard and then we die

    Het was wel origineel geweest maar zo is het ook goed :Y)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ja, ik had het leuker gevonden.
    Maar hellaas HP zijn kinderboeken, en die hebben nou eenmaal altijd goede eindes...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    DrarryMORE schreef:
    Harry zou best dood mogen gaan, en het zou dan nog leuker zijn als Draco dan krijst tegen Voldie dat hij altijd al van Harry hield en samen met Ron, Hermione en Neville van hem ging winnen.

    BESTE. EINDE. EVER!!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vond wel dat de goede had moeten winnen maar wel dat Harry dood was, dat leek me pas een mooi einde


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vond Hogwarts toch al goed afgebrand eigenlijk. x')
    Zonde gewoon hoe dat gebouw tegen de grond ging.
    Ik had Voldie liever eens gezien voor hij Harry's ouders vermoorden, want ik wil daar een gezicht op kunnen plakken en dat gaat nu niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik vond Hogwarts toch al goed afgebrand eigenlijk. x')
    Zonde gewoon hoe dat gebouw tegen de grond ging.
    Ik had Voldie liever eens gezien voor hij Harry's ouders vermoorden, want ik wil daar een gezicht op kunnen plakken en dat gaat nu niet.




    Wel kijk, in z'n jonge jaren kon hij er nog best mee door. :Y)

    Kingcrawler schreef:
    (...)



    Wel kijk, in z'n jonge jaren kon hij er nog best mee door. :Y)
    Waarom wist ik dat iemand dat ging doen. Probeer hem eens 50 jaar ouder voor te stellen. Niet zo makkelijk hea.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Waarom wist ik dat iemand dat ging doen. Probeer hem eens 50 jaar ouder voor te stellen. Niet zo makkelijk hea.

    Oh je kent me denk ik? Of de mensen hier? Ugh, dan lijk ik op hen - help!
    Nou, 50 jaar later; lelijk - slangachtig (zoals hij later al wat is, misschien minder extreem?)