• ... Die had gewild dat Voldemort had gewonnen, Harry dood was, de Dooddoeners de wereld zouden overnemen en heel Hogwarts plat gebrand ging worden? Hey, ik heb niks tegen Harry ofzo, maar dat einde leek me veel leuker dan het typische 'alles komt goed' einde.


    Olive

    Het is helemaal geen "alles komt goed" einde, want Snape is dood :'''''(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Van mij mochten ze allebei wel sterven want anders waren Tops, Lupos, Fred en de anderen doden voor niks gestorven (cat)


    =

    Genius schreef:
    Ik had liever dat de hele film om Draco ging, maarja je kan niet alles hebben (krul)


    Me too (:


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Liefdeswater schreef:
    J.K. Rowling had eerst Harry Potter ook dood laten gaan in haar verhaal, zodat niemand haar personage zou kunnen stelen, maar later heeft ze dat moeten veranderen van de uitgever, volgens mij. Dus eerst was het wel zo ongeveer zoals jij het wilde.


    Let it come and let it be

    Liefdeswater schreef:
    J.K. Rowling had eerst Harry Potter ook dood laten gaan in haar verhaal, zodat niemand haar personage zou kunnen stelen, maar later heeft ze dat moeten veranderen van de uitgever, volgens mij. Dus eerst was het wel zo ongeveer zoals jij het wilde.
    nou.. ik denk niet dat voldemort dan gewonnen zou hebben. Dat zou gewoon sadistisch zijn :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mij zint het einde ook absoluut niet.

    Harry had nooit met Ginny moeten trouwen (joehoe)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Je bent vast de enige.. anders zou ik wel willen dat er een Harry x Draco scene kwam, haha.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 20:37 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Cockney schreef:
    Mij zint het einde ook absoluut niet.

    Harry had nooit met Ginny moeten trouwen (joehoe)


    Daar ben ik het ook mee eens. Come on, Ginny?


    Olive

    Raveleijn schreef:
    Je bent vast de enige.. anders zou ik wel willen dat er een Harry x Draco scene kwam, haha.

    Zoals ik eerder al heb gezegd: Tom (Felton) heeft aan de regisseur gevraagd of Draco&Harry op het einde mochten knuffelen&kussen op de wang, maar die aanvraag werd (spijtig genoeg) geweigerd. :(

    Crushed schreef:
    (...)
    Zoals ik eerder al heb gezegd: Tom (Felton) heeft aan de regisseur gevraagd of Draco&Harry op het einde mochten knuffelen&kussen op de wang, maar die aanvraag werd (spijtig genoeg) geweigerd. :(

    Had Tom dat echt gevraagd? Hahaha WAT LIEF. <3 :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Authors schreef:
    (...)

    Daar ben ik het ook mee eens. Come on, Ginny?

    I know! Hoe cliché!

    Had hij daar nou nog met Draco gestaan met een geadopteerd negerinnetje. THAT would've been a shocker!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Van mij mocht 't einde ook wel anders :'D Het past gewoon niet bij HP..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cockney schreef:
    Mij zint het einde ook absoluut niet.

    Harry had nooit met Ginny moeten trouwen (joehoe)

    Ginny was bij Daan Tomas moeten blijven. :Y)

    Cockney schreef:
    (...)
    I know! Hoe cliché!

    Had hij daar nou nog met Draco gestaan met een geadopteerd negerinnetje. THAT would've been a shocker!


    Dat zou mij héél blij hebben gemaakt. (wbw)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    lol, ik heb juist wél de pest aan Potter, maar ben dan weer gehecht aan Hogwarts. Beter had Voldemort gewonnen en leefde Snape nog. Dan kon hij de school blijven runnen en was Potter dood. Happy ending <3


    Have you ever been alone in a crowded room?