• Ik ben een beetje gestrest, want ik ben bang dat ik zwanger ben,
    ik slik mn pil heel netjes, ik slik nu 1,5 maand achter elkaar maar ik ga echt dood van de stres,
    kan ik nu gewoon stoppen met pil, en dan na stopweek weer 1,5 maand slikken, of moet ik mn strip echt afmaken..


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Weet niet, ik ben nog maagd en geen seks voor het huwelijk dus.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb geen idee. Ik slik zelf niets dus..

    Suc6 verder xx


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Ja je kunt gewoon stoppen en daarna weer beginnen. (: Is niets mis mee!


    To infinity and beyond •

    Swaggerific schreef:
    Ja je kunt gewoon stoppen en daarna weer beginnen. (: Is niets mis mee!



    okee dankje!


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    wrm anderhalf maand slikken.. stop week en dan weer anderhalf maand ? O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    wrm anderhalf maand slikken.. stop week en dan weer anderhalf maand ? O_O
    Inderdaad dat snap ik ook niet helemaal?


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Inderdaad dat snap ik ook niet helemaal?


    omdat ik me kapot stres, en anders een halve strip over heb


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    loesXjonas schreef:
    (...)

    omdat ik me kapot stres, en anders een halve strip over heb
    Oo zooo, ik snapte het al niet. Als je bang bent dat je zwanger bent, ga je gewoon even een test halen en maak je jezelf tenminste niet helemaal kapot met angst. Die kun je gewoon bij de apotheek/drogist halen. Natuurlijk kun je die pillen die nog in de strip zitten daarna gewoon doorslikken als je je maar aan jou ritme/schema houdt, dan is daar niets mis mee.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben ook wel eens bang geweest dat ik zwanger was, maar ik slik mijn pil heel netjes. Ik denk dat je gewoon een keer onregelmatig bent geweest.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    loesXjonas schreef:
    (...)

    omdat ik me kapot stres, en anders een halve strip over heb


    Die strip maakt niet uit. Als je er maar 21 achter elkaar hebt gehad.
    Je hoeft niet te stressen. Gewoon een week stoppen na die 21 dingen. Zelfs dan ben je beschermd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja ik ken het gevoel, heb het atm ook. Maar ik kan me eigenlijk bijna niet voorstellen dat dat kan, dat is dan toch geen natuurlijke ongesteldheid? Niet dat het dat anders wel is, maar je snapt me wel :-P

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 22:15 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Ja ik ken het gevoel, heb het atm ook. Maar ik kan me eigenlijk bijna niet voorstellen dat dat kan, dat is dan toch geen natuurlijke ongesteldheid? Niet dat het dat anders wel is, maar je snapt me wel :-P


    Ja maar ik heb nu de helft van de strip gehad, dus 1,5 strip zie ik als 1,5 maand ^^


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    loesXjonas schreef:
    (...)

    Ja maar ik heb nu de helft van de strip gehad, dus 1,5 strip zie ik als 1,5 maand ^^

    Ooh en dan stoppen en daarna gewoon weer verder gaan? Idunno :/ Laat even weten of het werkt, dan doe ik het ook x') Zit zelf ook een beetje te piekeren


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ooh en dan stoppen en daarna gewoon weer verder gaan? Idunno :/ Laat even weten of het werkt, dan doe ik het ook x') Zit zelf ook een beetje te piekeren


    Ik zou zoiets met een huisarts bespreken ^^
    Lijkt me een stuk handiger (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zou sowieso de strip afmaken als ik jou was..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42