• ... Die had gewild dat Voldemort had gewonnen, Harry dood was, de Dooddoeners de wereld zouden overnemen en heel Hogwarts plat gebrand ging worden? Hey, ik heb niks tegen Harry ofzo, maar dat einde leek me veel leuker dan het typische 'alles komt goed' einde.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ja, ik ook. '17 jarige jongen verslaat superoude en machtige tovenaar'
    Nee, het klinkt niet.


    Voldie was pas een jaar of 70 x'D.
    En hij wint op puur geluk, het feit dat hij opgaf en een beetje doorzettingsvermogen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Voldie was pas een jaar of 70 x'D.
    En hij wint op puur geluk, het feit dat hij opgaf en een beetje doorzettingsvermogen.


    70 is oud haha :'D
    Puur geluk, dat kun je wel zeggen. Nee, het klopt niet in mijn ogen.


    Olive

    Crushed schreef:
    Mmmhh... Ja dat zou inderdaad een stuk onverwachter zijn geweest. :'D Maar een hug tussen Draco&Harry had er nu toch ook wel afgekunnen zeker?

    Minstens. En een uitgerekte bezemsteelscène.

    Ik zou het leuk hebben gevonden als Harry dood zou zijn gegaan en daarmee alsnog Voldemort had verslagen. Dat is sowieso logischer, aangezien hij een soort gruzielement is. Ik vraag me al zolang af waarom hij het overleefd heeft, maar dat hij volgens JKR dood zou zijn verklaard een hoop.


    Felix

    Ja inderdaad! Echt, die goede eindes ook altijd. Niks aan :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Voldemort is stom. En dood. :Y)


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    Voldemort is stom. En dood. :Y)


    Geloof wat je wilt, maar Voldemort is de ster van de hele film. Zonder hem was er niet eens Harry Potter :3


    Olive

    Sorry, maar het werkelijke einde had ik me niet beter kunnen voorstellen... Behalve dat Fred en Dobby niet dood hadden moeten gaan en Harry wel. Tragischer, maar wel mooier :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Authors schreef:
    (...)

    70 is oud haha :'D
    Puur geluk, dat kun je wel zeggen. Nee, het klopt niet in mijn ogen.


    Uiteindelijk werkt het altijd zo ;'p
    Kijknaar LOTR en Eragon ;'p
    Het zou wel mooi zijn geweest als Harry zich voor de wereld had opgeofferd en zelf zou zijn gestorven, samen met het kwaad.
    Want al had Voldemort gewonnen, dan zou er tien jaar later wel weer iemand zijn geweest die het zou hebben geprobeerd en zo blijf je doorgaan met dictators of hoe je het noemen wilt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Minstens. En een uitgerekte bezemsteelscène.

    Ik zou het leuk hebben gevonden als Harry dood zou zijn gegaan en daarmee alsnog Voldemort had verslagen. Dat is sowieso logischer, aangezien hij een soort gruzielement is. Ik vraag me al zolang af waarom hij het overleefd heeft, maar dat hij volgens JKR dood zou zijn verklaard een hoop.


    Agreed.
    Wist je dat Tom (Felton) aan de regisseur had gevraagd of Draco en Harry op het einde mochten knuffelen&kussen op de wang?
    Ik ging dood tien ik dat las...

    Dat was J.K. haar eerste idee, om Harry te laten sterven, maar veel bekende schrijvers hebben haar dat afgeraden omdat ze er later spijt van zou krijgen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Uiteindelijk werkt het altijd zo ;'p
    Kijknaar LOTR en Eragon ;'p
    Het zou wel mooi zijn geweest als Harry zich voor de wereld had opgeofferd en zelf zou zijn gestorven, samen met het kwaad.
    Want al had Voldemort gewonnen, dan zou er tien jaar later wel weer iemand zijn geweest die het zou hebben geprobeerd en zo blijf je doorgaan met dictators of hoe je het noemen wilt.


    Eragon, licht me even in wie dat ook alweer was? Lang geleden dat ik die films heb gezien.
    Ik ben die goede eindes gewoon zat :3 'T zal daaraan liggen.


    Olive

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Minstens. En een uitgerekte bezemsteelscène.

    Ik zou het leuk hebben gevonden als Harry dood zou zijn gegaan en daarmee alsnog Voldemort had verslagen. Dat is sowieso logischer, aangezien hij een soort gruzielement is. Ik vraag me al zolang af waarom hij het overleefd heeft, maar dat hij volgens JKR dood zou zijn verklaard een hoop.


    Het Gruzielement in Harry werd gedood, de Vloek des Doods nam één van de twee zielen die in Harry zaten. Dus bleef er eentje over, en dat was Harry's ziel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Crushed schreef:
    (...)

    Agreed.
    Wist je dat Tom (Felton) aan de regisseur had gevraagd of Draco en Harry op het einde mochten knuffelen&kussen op de wang?
    Ik ging dood tien ik dat las...

    Dan zou de film pas perfect geweest zijn (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Harry zou best dood mogen gaan, en het zou dan nog leuker zijn als Draco dan krijst tegen Voldie dat hij altijd al van Harry hield en samen met Ron, Hermione en Neville van hem ging winnen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Harry zou best dood mogen gaan, en het zou dan nog leuker zijn als Draco dan krijst tegen Voldie dat hij altijd al van Harry hield en samen met Ron, Hermione en Neville van hem ging winnen.


    I would have loved that. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson