• Ik heb net de hele film van Harry Potter 7.2 gekeken.
    Ik zat echt de hele tijd met tranen in de ogen te kijken.
    Dan denk je: ''Dit is het laatste deel''. Echt zo jammer maar hij blijft mooi! (krul)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 18:13 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Heb je ervoor betaald?

    Nee gratis gekeken :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zilverui schreef:
    (...)
    Nee gratis gekeken :')

    Oké, dan ga ik er niet al te diep op ingaan voor ik helemaal geënerveerd word. dat is niet enkel op jou bedoelt


    All was well.

    Die film is echt prachtig. :3
    Maar ik hoop niet op een achtste deel want dan gaan ze het gewoon te hard uitmelken. D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik krijg ook kippenvel nu, maar dat komt omdat ik het koud heb.
    Heb nog nooit HP gezien.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb zitten janken en stiekem gehoopt dat er een deel 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32 en 33 komt.

    X


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Gringotts schreef:
    (...)
    Oké, dan ga ik er niet al te diep op ingaan voor ik helemaal geënerveerd word. dat is niet enkel op jou bedoelt

    Aha okee.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Orchideous schreef:
    Die film is echt prachtig. :3
    Maar ik hoop niet op een achtste deel want dan gaan ze het gewoon te hard uitmelken. D:

    Ja dat is wel weer waar.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Verplaatst naar Harry Poter

    En ja, ik had ook de hele tijd kippenvel.. Zo jammer dat het gedaan is met nieuw kijkvoer. :'(


    Let the Night embrace you

    Ik ga hem morgen voor de tweede keer in de bios kijken, samen met mijn vriend :') Haha, gelukkig heb ik hem bij me, kan ik getroost worden! Ik ga het niet droog houden, het is inderdaad zo'n mooie film en zoo jammer dat het nu afgelopen is!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Immagine schreef:
    Ik kan het nog altijd niet geloven dat dat de laatste was

    Er komt absoluut geen 8e boek/film, echt helemaal geen kans op voor de duidelijkheid. :')


    All was well.

    De man naast me ging ook huilen, en toen gaf hij me een knuffel en toen zaten we met zn tweeën te huilen, terwijl we elkaar niet kenden :'D. Toen vond ik het heel zielig, nu grappig xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    De eerste keer dat ik hem keek vond ik hem wel mooi, maar huilde ik niet de hele tijd. De tweede keer zat ik alléén maar te huilen.
    Ja, ik ben twee keer geweest (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Carcass schreef:
    De man naast me ging ook huilen, en toen gaf hij me een knuffel en toen zaten we met zn tweeën te huilen, terwijl we elkaar niet kenden :'D. Toen vond ik het heel zielig, nu grappig xd.

    Hahah dat is wel grappig ja :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik moest de hele film door huilen! Ook toen ik hem nog niet gezien had! En ook toen ik wist dat de laatste film eraan kwam!


    ~Live your life!~